logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą”

  PR 16.06.2020, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener motywator, znany setkom tysięcy Polek – Daniel Józek QCZAJ. W ramach kampanii QCZAJ wraz z innymi influencerami pokazują, że każdy może #zacząćodzera, a pierwszym krokiem do zdrowszego stylu życia może być Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU. Działania reklamowe prowadzone są w Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/qczaj-ambasadorem-nowej-kampanii-_zacznij-z-dobra-nuta_,387426,artykul.html

Żywiec Zdrój wspólnie z QCZAJ’em i influencerami zachęca do zdrowszego stylu życia

Nowa rzeczywistości i kilka miesięcy kwarantanny spowodowały duży wzrost popularności ćwiczeń w domowym zaciszu. Co więcej, od czerwca hasztag #zacznijodzera pojawia się na profilach społecznościowych coraz większej ilości znanych i lubianych osób. O co chodzi? Influencerzy w ramach kampanii „Zacznij z dobrą nutą” na własnym przykładzie pokazują, że każdy może #zacząćodzera i małymi krokami dążyć do zdrowszego stylu życia. Liderzy opinii, zmotywowani przez QCZAJ’a, który wspólnie z Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, poprowadził serię wiosennych treningów #inowdomu, na Instagramie przedstawiają swoją wersję ćwiczeń. Jednocześnie zachęcają swoich odbiorców do zmiany codziennych nawyków na zdrowsze, jak np. sięganie po Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU, zamiast regularnie słodzonych napojów. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel.

- Jako trener zaobserwowałem, że wiele osób ma problem z piciem wody próbując zastąpić ją sokami czy napojami z dużą zawartością cukru. Uważam, że Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU jest idealnym sposobem by poczuć smak bez zbędnych kalorii. Jest to dobry sposób, żeby przyzwyczaić się do picia większej ilości płynów i stopniowo przechodzić do picia wody – podkreśla QCZAJ, trener motywator, ambasador kampanii „Zacznij z dobrą nutą”.

Nowość w ofercie produktów niskokalorycznych Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU to wyjątkowe połączenie krystalicznej, górskiej wody źródlanej z orzeźwiającą nutą owoców. Dodatek naturalnych owocowych aromatów zapewnia jej orzeźwiający charakter, którym można się cieszyć bez wyrzutów sumienia – nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CUKRU nie zawierają cukru i są produktami bez kalorii. Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców ZERO CURKU, uzupełniające niskokaloryczną ofertę marki, dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.

Uzupełnienie oferty Żywiec Zdrój Z nutą owoców o wariant ZERO CUKRU to kolejne, po wprowadzeniu produktów niskokalorycznych oraz wariantów z dodatkiem substancji słodzącej z liści stewii, wyjście naprzeciw osobom, które nie chcą rezygnować z produktów o intensywnym, owocowym, orzeźwiającym smaku, a jednocześnie chcąc zadbać o siebie, sięgają po produkty całkowicie pozbawione kalorii.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, na kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wspierane są również poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764