logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Quad POS oferuje europejskim markom kompleksowe doświadczenia shopper marketingowe

  PR 03.11.2022, przeczytano 482 razy

Quad Europe, spółka zależna należąca w całości do Quad, globalnej firmy tworzącej doświadczenia marketingowe rozszerza swoje zintegrowane usługi dla marek w całej Europie. Nowa oferta, dostępna od dziś pod nazwą Quad POS, zapewnia kompleksową obsługę marketingową w punktach sprzedaży, obejmującą strategię, projektowanie i druk finalnych materiałów dostarczanych do sklepów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/quad-pos-oferuje-europejskim-markom-kompleksowe-doswiadczenia-shopper-marketingowe,397842,artykul.html

W ofercie Quad POS znajdzie się cała dotychczasowa oferta Quad Europe, realizowana dotychczas przez działy R&D i produkcję POS, a także produkty firmy Marin’s, która została przejęta przez Quad w 2015 roku. Europejskie oddziały Marin’s, działające we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, będą funkcjonować pod nazwą Quad POS, a głównym elementem ich oferty pozostanie system ekspozytorów LAMà, który na rynek został wprowadzony właśnie przez firmę Marin’s. W rezultacie marketerzy otrzymają kompletne i efektywne doświadczenia w punktach sprzedaży, które otwierają drogę do lepszego, głębszego i łatwiejszego zaangażowania konsumentów.

- Quad powstał jako firma stawiająca na innowacje, przez co nieustannie staramy się pomagać naszym klientom w znalezieniu lepszej drogi – powiedział Jean-Michel Gaffé, prezes Quad Europe. - Stworzenie Quad POS jest częścią długoterminowej strategii Quad Europe – firmy, która zapewni kompleksową realizację wszystkich potrzeb marketingowych naszych klientów. Zawsze będziemy oferować najwyższej jakości usługi druku, ale współpracujemy z naszymi klientami także przy tworzeniu holistycznych doświadczeń marketingowych dla ich marek. Naszym celem jest usprawnienie produkcji i komunikacji, szybkie reagowanie na potrzeby klientów oraz dostarczanie im wysokiej jakości ekologicznych rozwiązań.

W ramach rozwoju w Europie, Quad rozbuduje również istniejące centra biznesowe w Niemczech i Francji. Będą one służyć jako huby oferujące pełną ofertę Quad Europe, w tym usługi reklamowe i Print Management.

Źródło: Quad Europe

www.quad.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764