logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Quadrado: Elastyczny system digital signage

  PR 23.04.2018, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Rozwiązania Digital Signage już od jakiegoś czasu nas otaczają, chociaż nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Obserwujemy elektroniczne wyświetlacze już nie tylko w galeriach handlowych – prekursorach w stosowaniu nowoczesnych systemów promocji wizualnej, ale także w sklepach, restauracjach czy nawet na stacjach benzynowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/quadrado%3A-elastyczny-system-digital-signage,36260,artykul.html

Spowodowane jest to obniżającym się każdego roku kosztem ekranów, a rozwój technologii pozwala na produkcje wyświetlaczy coraz większych, jaśniejszych i o wyższej rozdzielczości. W przyszłości takie rozwiązanie całkowicie zastąpi statyczną papierową informację reklamową, nie zawsze estetyczną, a trudniejsza w zarządzaniu i przygotowaniu logistycznym.

Technologie cyfrowe dają też nowe możliwości niedostępne dla dotychczasowych nośników reklamowych - dopasowanie treści do osoby aktualnie przebywającej przy ekranie. Możliwość interakcji z odbiorcą informacji w  sposób bezpośredni – za pomocą ekranów dotykowych - poprzez świadomy wybór przez użytkownika opcji bezpośrednio na ekranie (sprzedaż, przeglądanie i wybór asortymentu sklepu, wirtualna przymierzalnia, itp.), lub pośredni – przy użyciu integracji z systemami pomiaru (czujnikami ruchu, kamerami, itp.) i automatyczne dostosowanie prezentowanej treści do płci lub wieku odbiorcy.

Interesującym rozwiązaniem w systemie jest też różnicowanie treści w zależności od pory dnia i lokalizacji ekranów – inne informacje będą wyświetlane rano, inne w bloku popołudniowym czy też wieczornym.

Rozwiązanie Quadrado daje możliwość integracji z zewnętrznymi systemami dostarczającymi dane w czasie rzeczywistym w celu ich wizualizacji – jako informacje pogodowe, wiadomości czy dane o aktualnych cenach produktów lub promocjach, jako dane służące do budowania wykresów lub tabel informacyjnych w przypadku wykorzystania sytemu jako informacji kolejkowej albo jako tablic informacji wewnętrznej jakie na przykład stosuje się w centrach obsługi klienta.

Dane zewnętrzne mogą też służyć jako wyzwalacze emitowanej treści – na przykład informacja pogodowa o opadach deszczu może wyzwalać wyświetlanie się zawartości związanej z promocja na parasole i płaszcze przeciwdeszczowe.

Zintegrowany system authoring’u – pozwala na przygotowanie treści z istniejących multimedialnych materiałów reklamowych – graficznych, wideo oraz danych zewnętrznych przy pomocy intuicyjnego i prostego w obsłudze interfejsu webowego. Pozwala to na budowanie dowolnych ciągów prezentacji audiowizualnych, uzupełniania ich o animacje, wizualizację danych i uzupełnianie treścią z portali społecznościowych oraz witryn internetowych.

Integralną częścią systemu jest tworzenie raportów zawierających informację o wszystkich ekranach, realnym czasie ich działania, prezentowania zapisanej zawartości. Raportowane są także wszystkie nieprawidłowościw działaniu ekranów, zmiany w konfiguracji ich sieci oraz prezentowanego kontentu.

System ma zastosowanie w handlu, w punktach sprzedaży i obsłudze klienta, bez względu na wielkość placówki. Dzięki temu  można przekazać dodatkowe informacje produktowe, budować świadomość marki, czy prezentować informację promocyjne.

Dobrze sprawuję się w hotelach, pensjonatach, budynkach biurowych oraz centrach konferencyjnych jako system informacyjny. We wszystkich miejscach gdzie przemieszczają się ludzie – dworce, poczekalnie może być używany jako mieszany system informacyjno-reklamowy.

Quadrado jako kompleksowe rozwiązanie zawiera w sobie wszystkie te cechy i posiada moduły do tworzenia treści, zarządzania ekranami i wyświetlania zawartości, integracji z systemami i danymi zewnętrznymi oraz raportowania. Wszystko to jest zebrane w intuicyjną aplikacje webową, która wraz z serwerem zarządzającym ekranami hostowana jest w chmurze. Wykorzystanie komercyjne jest efektywne kosztowo, nie wymaga wstępnych inwestycji w infrastrukturę a opiera się wyłącznie na opłatach subskrypcyjnych za wykorzystywane ekrany.

Źródło: Quadrado

www.quadrado.info

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764