logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Queris rozwija komunikację i zmienia stronę internetową

  PR 03.10.2022, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/queris-rozwija-komunikacje-i-zmienia-strone-internetowa,397453,artykul.html

Twórca i dostawca uznanych na rynku systemów Queris MES oraz Queris CMMS zyskał nowy serwis dostosowany do aktualnych wymogów klientów, najnowszych standardów technologicznych i oczekiwań swoich odbiorców.

Uporządkowana struktura

Na stronie pojawiła się zmieniona szata wizualna, uporządkowana została nawigacja, a rozbudowane informacje o firmie i jej produktach zyskały nową, przejrzystą strukturę. Serwis został zaprojektowany w zgodzie z zasadami UI/UX, dzięki czemu poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne, a znalezienie potrzebnych informacji znacznie łatwiejsze niż dotychczas.

Więcej informacji i funkcji

Kilkumiesięczne prace nad zmianą zaowocowały także dodatkowymi treściami i znacznie poszerzonymi informacjami o sztandarowych rozwiązaniach producenta. Ponadto pojawiły się nowe funkcje i możliwości łatwiejszego nawiązania kontaktu.

Zmiany w komunikacji marki

Nowa strona internetowa jest początkiem szerszych zmian komunikacyjnych marki. Queris wraz z rozwojem działalności chce być bliżej klientów i budować z nimi jeszcze trwalsze relacje. W związku z tym spółka reorganizuje swoje działania marketingowe, które mają skupiać się na zwiększeniu dostępności firmy dla klientów i mocniejszym zaznaczeniu jej szerokiej obecności na rynku.

Źródło: Queris

queris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764