logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Queris rozwija komunikację i zmienia stronę internetową

  PR 03.10.2022, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/queris-rozwija-komunikacje-i-zmienia-strone-internetowa,397453,artykul.html

Twórca i dostawca uznanych na rynku systemów Queris MES oraz Queris CMMS zyskał nowy serwis dostosowany do aktualnych wymogów klientów, najnowszych standardów technologicznych i oczekiwań swoich odbiorców.

Uporządkowana struktura

Na stronie pojawiła się zmieniona szata wizualna, uporządkowana została nawigacja, a rozbudowane informacje o firmie i jej produktach zyskały nową, przejrzystą strukturę. Serwis został zaprojektowany w zgodzie z zasadami UI/UX, dzięki czemu poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne, a znalezienie potrzebnych informacji znacznie łatwiejsze niż dotychczas.

Więcej informacji i funkcji

Kilkumiesięczne prace nad zmianą zaowocowały także dodatkowymi treściami i znacznie poszerzonymi informacjami o sztandarowych rozwiązaniach producenta. Ponadto pojawiły się nowe funkcje i możliwości łatwiejszego nawiązania kontaktu.

Zmiany w komunikacji marki

Nowa strona internetowa jest początkiem szerszych zmian komunikacyjnych marki. Queris wraz z rozwojem działalności chce być bliżej klientów i budować z nimi jeszcze trwalsze relacje. W związku z tym spółka reorganizuje swoje działania marketingowe, które mają skupiać się na zwiększeniu dostępności firmy dla klientów i mocniejszym zaznaczeniu jej szerokiej obecności na rynku.

Źródło: Queris

queris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764