logo
WIADOMOŚCI

Questia wesprze komunikacyjnie Tefal

  PR 11.07.2018, przeczytano 199 razy

Questia Communications Management Consultants została wybrana do obsługi marki Tefal należącej do Groupe SEB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/questia-wesprze-komunikacyjnie-tefal,37195,artykul.html

Agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii działań komunikacji wspierających różne kategorie produktów marki Tefal, w tym odkurzacze, produkty do prasowania oraz gotowania. Umowa obejmuje też wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów, współpracę z blogerami i influencerami, a także wsparcie komunikacyjne inicjatywy CSR „Tefal Szkoła na widelcu” – wspólnego projektu Fundacji Szkoła na widelcu i marki Tefal.

- Strategiczne podejście, doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych, a przede wszystkim ciekawe, kreatywne pomysły i niekonwencjonalne rozwiązania zadecydowały o wyborze Questia – powiedziała Alina Tyszkiewicz-Towlson, Marketing Director w Groupe SEB.

Źródło: Questia Communications Management Consultants

www.questiapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone