logo
WIADOMOŚCI

Questia wesprze komunikacyjnie Tefal

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 171 razy

Questia Communications Management Consultants została wybrana do obsługi marki Tefal należącej do Groupe SEB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/questia-wesprze-komunikacyjnie-tefal,37195,artykul.html

Agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii działań komunikacji wspierających różne kategorie produktów marki Tefal, w tym odkurzacze, produkty do prasowania oraz gotowania. Umowa obejmuje też wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów, współpracę z blogerami i influencerami, a także wsparcie komunikacyjne inicjatywy CSR „Tefal Szkoła na widelcu” – wspólnego projektu Fundacji Szkoła na widelcu i marki Tefal.

- Strategiczne podejście, doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych, a przede wszystkim ciekawe, kreatywne pomysły i niekonwencjonalne rozwiązania zadecydowały o wyborze Questia – powiedziała Alina Tyszkiewicz-Towlson, Marketing Director w Groupe SEB.

Źródło: Questia Communications Management Consultants

www.questiapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone