logo
WIADOMOŚCI

Questia wesprze komunikacyjnie Tefal

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 109 razy

Questia Communications Management Consultants została wybrana do obsługi marki Tefal należącej do Groupe SEB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/questia-wesprze-komunikacyjnie-tefal,37195,artykul.html

Agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii działań komunikacji wspierających różne kategorie produktów marki Tefal, w tym odkurzacze, produkty do prasowania oraz gotowania. Umowa obejmuje też wsparcie przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów, współpracę z blogerami i influencerami, a także wsparcie komunikacyjne inicjatywy CSR „Tefal Szkoła na widelcu” – wspólnego projektu Fundacji Szkoła na widelcu i marki Tefal.

- Strategiczne podejście, doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych, a przede wszystkim ciekawe, kreatywne pomysły i niekonwencjonalne rozwiązania zadecydowały o wyborze Questia – powiedziała Alina Tyszkiewicz-Towlson, Marketing Director w Groupe SEB.

Źródło: Questia Communications Management Consultants

www.questiapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 148 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone