logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy

  PR 08.09.2024, przeczytano 215 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rada-sektorowa%3A-konkurs-na-dalsza-dzialalnosc-inicjatywy,405570,artykul.html

Rada Sektorowa to inicjatywa wspierająca edukację branży. W jej ramach od 2019 wspólnie dążymy do tego, by kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku pracy. Chcemy lepiej dopasować system edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej. W tym czasie staliśmy się jedną z najaktywniejszych w systemie rad sektorowych utworzonych przez PARP i finansowanych z programu POWER 2014–2020.

Przez ten czas podejmowaliśmy szereg działań, które miały znaczący wpływ na rozwój sektora m.in.:

  • badania i analizy dotyczące luk kompetencyjnych,
  • opracowywanie rekomendacji szkoleniowych dla branży,
  • inicjowanie współpracy między biznesem a edukacją,
  • tworzenie materiałów edukacyjnych dla uczniów, studentów oraz nauczycieli,
  • przygotowanie sektorowej ramy kwalifikacji.

Naszymi celami na kolejne lata (2025–2029) są m.in.:

  1. Identyfikacja i monitorowanie potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych w sektorze.
  2. Opracowywanie rekomendacji dotyczących kształcenia i doskonalenia zawodowego.
  3. Wspieranie działań na rzecz podnoszenia kompetencji pracowników sektora.

Serdecznie zapraszamy wszystkie organizacje branżowe oraz zainteresowane podmioty do współpracy i udziału w pracach Rady, aby wspólnie kształtować przyszłość sektora.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764