logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radca prawny: Zawodowa kampania wizerunkowa

  PR 30.10.2017, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

23 października br. Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczyna realizację nowej kampanii wizerunkowej, promującej zawód radcy prawnego. Kampania informuje o uprawnieniach radców prawnych i zachęca do prewencyjnego korzystania z usług radców prawnych w problematycznych sytuacjach zawodowych i prywatnych. Promuje również wyszukiwarkę www.szukajradcy.pl. To pierwsza tak nowoczesna i korzystająca z tak licznych kanałów dotarcia kampania izby radcowskiej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radca-prawny%3A-zawodowa-kampania-wizerunkowa,34304,artykul.html

Kampania ma charakter edukacyjny i promocyjny - przypomina potencjalnym klientom radców prawnych o tym, w jakim zakresie pomocny może być radca i jakie są jego uprawnienia. W ramach kampanii zaplanowano kilka różnych kreacji, prezentujących sytuacje wymagające profesjonalnej pomocy prawnej, np. wynajem mieszkania, spór z nieuczciwym kontrahentem, problematyczna reklamacja czy kłopot ze świadczeniem alimentacyjnym. Przekaz kampanii podkreśla zalety prewencyjnego korzystania z usług radcy prawnego – dlatego każdej kreacji towarzyszy zdanie „Zanim dostaniesz taką wiadomość, znajdź radcę prawnego”.W tym kontekście OIRP w Warszawie zachęca w kampanii do korzystania z autorskiej wyszukiwarki. Dwie założone grupy docelowe kampanii to osoby fizyczne oraz mali i średni przedsiębiorcy, mieszkający i działający na terenie Warszawy i Mazowsza (obszarze działania OIRP w Warszawie).

- Ze względu na to, że kampania ma ważny wymiar edukacyjny, zwracamy w niej również uwagę na kompleksowość profesjonalnej pomocy prawnej. Podkreślamy, że radca prawny, pomagający nam w trudnej sytuacji, stworzy plan działania, wskaże potencjalne ryzyka, przedstawi najlepsze rozwiązania, będzie reprezentował nas w sądzie i urzędzie – komentuje Włodzimierz Chróścik, dziekan Rady OIRP w Warszawie. – Chcemy również walczyć z mitem drogich usług prawnych, dlatego mówimy w naszych kreacjach o tym, że radca prawny to profesjonalista, któremu można zaufać i który także świadczy usługi w przystępnych cenach.

Kampania Izby warszawskiej będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych. Materiały kampanii pojawią się w warszawskich autobusach, tramwajach, w metrze, na bilbordach w różnych lokalizacjach w Warszawie i innych miastach regionu, a także w radiu, regionalnej prasie drukowanej oraz na portalach internetowych. To pierwsza tak nowoczesna i korzystająca z tak licznych kanałów dotarcia kampania izby radcowskiej w Polsce. Będzie ona dodatkowo wyraźnie widoczna na wewnętrznych kanałach Izby – profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej czy w newsletterze.

– Szeroki zakres kampanii, na jaki się zdecydowaliśmy, wynika z chęci dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów radców prawnych w Warszawie i regionie –
wyjaśnia r. pr. Bartosz Brylski, przewodniczący Komisji Promocji i Rozwoju Zawodowego, który koordynuje realizację kampanii. – Mierzymy się z dużym wyzwaniem uświadamiania Polakom, kim jest radca prawny i jak bardzo pomocny może być w różnych życiowych sytuacjach, dlatego wybraliśmy dość prosty, komunikatywny przekaz i różne kanały dotarcia, zapewniające kontakt ze zróżnicowanymi grupami odbiorców. Przede wszystkim zależy nam jednak na tych grupach, które ciągle zbyt rzadko korzystają z profesjonalnej pomocy prawnej, czyli na osobach fizycznych oraz małych i średnich przedsiębiorcach – dodaje mec. Brylski.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br. W roku 2018 OIRP w Warszawie planuje kolejne działania promocyjne, powiązane koncepcyjnie i tematycznie z obecnie realizowaną kampanią. Koncepcję kampanii Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie opracowała wspólnie z agencją MasterMind, która odpowiada również za przygotowanie kreacji i częściowo za zakup mediów.

Źródło: OIRP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764