logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radek Kotarski w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 20.07.2020, przeczytano 439 razy
ilustracja

17 lipca rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, pozwalającej klientom cieszyć się swobodą mobilności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radek-kotarski-w-reklamie-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,387832,artykul.html

- Nie każdy wie, że mobilne hotele – kampery, cieszą się popularnością już od stu lat. Za mobilność i poczucie niezależności kochamy je zwłaszcza teraz, gdy znów możemy poczuć swobodę. Za to samo można pokochać aplikację mobilną Banku Millennium. Zapłacisz nią bezdotykowo, zdalnie uregulujesz rachunki i przejedziesz autostradą bez zatrzymywania się przy bramkach – mówi Radek Kotarski w reklamie.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Ma wiele przydatnych funkcji i posiada szerokie możliwości personalizacji - można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. Umożliwia m.in. płatności bezdotykowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także, co ważne podczas wakacyjnych podróży po Polsce, pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu.

Aplikacja mobilna Banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. To specjalny przycisk, dostępny w aplikacji mobilnej bez logowania. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem. Pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie - zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.

Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać z produktów kredytowych, kiedy potrzebna jest dodatkowa gotówka i wygodnie załatwić wiele innych spraw.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował Corner Shop, a Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie leży mi ta postać. Nie kojarzy się z bankiem, ale z czymś śliskim, żeby nie napisać mocniej.

avatar użytkownika
,

A bank z czym Ci się kojarzy?  

,

Millenium to beton.
Na poziomie oddziałów niewiele da się załatwić, a przekazanie czegoś dalej jest niemal niemożliwe. Podobnie jak doproszenie się czegokolwiek na piśmie, jeśli wykracza poza standard.

Bank dla kogoś, kto wymaga jedynie bezpiecznego przechowania kasy na bieżące wydatki.
  

avatar użytkownika
,

Czyli *ten* bank Ci się tak kojarzy, a nie ogólnie bank... A jak powinien kojarzyć się aktor aby przełamać te fatalne skojarzenia?  

,

Kotarski nie jest aktorem. Ma parcie na szkło.

Generalnie, bank powinien być przyjazny w działaniu, a nie tylko w reklamie.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli występuje w reklamie to jest w tej reklamie aktorem - nieważne czy zajmuje się aktorstwem zawodowo.   

,

Nie. To tak nie działa.
W reklamie można wystąpić w wielu rolach.
Np. Hołek występuje jako znany kierowca.
A Kotarski występuje jako gość z parciem na szkło.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli występują w jakichś rolach i dogrywają narzucony scenariusz, a nie wypowiadają się swobodnie jako oni, to znaczy że są aktorami.  

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764