logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio 357 Przedpremierowo w Open.fm i WP Pilot

  PR 22.10.2020, przeczytano 697 razy

W czwartek, 22 października, Wirtualna Polska udostępni „Radio 357 Przedpremierowo” na platformach Open.fm i WP Pilot. Poranną audycję w godzinach 07:00-09:00 poprowadzi Marcin Łukawski. Wraz z rozbudową ramówki do stacji będą dołączać kolejne programy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-357-przedpremierowo-w-open.fm-i-wp-pilot,388899,artykul.html

Prowadzący Marcin Łukawski ze studia Wirtualnej Polski przybliży głosy, za którymi słuchacze mogli w ostatnim czasie zatęsknić. Porozmawia m.in. z doktorem Tomaszem Rożkiem, w audycji pojawią się również Krzysztof Szubzda i Łukasz Błąd. Gościem poranka będzie też Filip Jaślar z Grupy MoCarta, a o muzykę zadba Piotr Stelmach. Specjalna przedpremierowa emisja na żywo w czwartek, 22 października w godzinach 07:00-09:00.

– Chciałbym pokazać słuchaczom, którzy nas znają, że już niedługo powstanie miejsce, w którym będzie można spotkać znajome głosy. Dla mnie to upragniony powrót do możliwości spotkań ze słuchaczami o poranku. W najbliższy czwartek porozmawiamy oczywiście o pandemii, ale m.in. także o nauce i studentach, którzy trudne zajęcia praktyczne odbywają online – mówi prowadzący, Marcin Łukawski.

– Cieszymy się, że Radio 357 dołącza ze swoją ramówką do naszej oferty, tym razem nadając prosto ze studia WP na żywo. To kolejna stacja, która zdecydowała się na współpracę z nami w ostatnich miesiącach. Wśród ponad 160 stacji dostępnych w Open.fm za darmo na dowolnym urządzeniu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Paweł Milewski, dyrektor obszaru Poczta i Open.fm w Wirtualnej Polsce.

Start Radia 357 zaplanowano na grudzień, stacja znajdzie się w bezpłatnej ofercie Open.fm i WP Pilot. Do tego czasu kolejne audycje z przygotowywanej ramówki będą udostępniane przedpremierowo. Jedną z nich będzie „Muzyka ciszy” Marka Niedźwieckiego. Jej emisję zaplanowano na 1 listopada.

Radio 357 tworzą byli dziennikarze Programu III Polskiego Radia. Środki na jego stworzenie zbierają w serwisie Patronite. Inicjatywę wspiera obecnie ponad 10 tysięcy patronów. Stacja ma funkcjonować w formie wspólnej własności wszystkich zaangażowanych w projekt osób, decyzje będą podejmowane na podstawie wdrożonych procedur w formie grupowej. Twórcy chcą, by Radio 357 było pierwszą społecznościową stacją bez reklam, która z czasem rozpocznie nadawanie w paśmie FM.

W zespole stacji znaleźli się m.in. Marek Niedźwiecki, Marcin Łukawski, Tomek Michniewicz, Piotr Stelmach, Katarzyna Borowiecka, Piotr Kaczkowski, Ola Budka, Michał Olszański, Agnieszka Obszańska, Paweł Sołtys, Ernest Zozuń, Marcin Cichoński, Marek Brzeziński, Katarzyna Kłosińska, Tomasz Rożek.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764