logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Akademia uruchomiła internetowe Radio Go

  PR 08.11.2019, przeczytano 310 razy

Radio Go to projekt stworzony specjalnie dla najlepszych i najbardziej obiecujących absolwentów Radio Akademii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-akademia-uruchomila-internetowe-radio-go,384648,artykul.html

Po zakończeniu nauki absolwenci Radio Akademii otrzymują możliwość praktycznego doskonalenia swoich umiejętności, prowadząc program w studiu radiowym i kontaktując się ze słuchaczami.

- Od chwili powołania Radio Akademii planowaliśmy rozszerzenie tego projektu o prawdziwe radio, w którym swoich sił będą mogli spróbować nasi absolwenci. Radio Go daje szansę zdobycia szlifów radiowych w praktyce, z wykorzystaniem w pełni profesjonalnego nowoczesnego studia radiowego. Nasi prezenterzy prowadzą autorskie programy na żywo i mają kontakt z słuchaczami – mówi Norbert Bieńkowski, koordynator projektu Radio Akademii i dziennikarz Radia VOX FM.

Radio Go to stacja tworzona przez młodych dziennikarzy dla młodych słuchaczy. Oferta muzyczna dobierana jest zgodnie z hasłem pozycjonującym „Gramy bangery”, czyli obejmuje popularne w Internecie utwory różnych gatunków, radosne, pozytywne i idealne na imprezę. Na antenie można usłyszeć hip hop, trap oraz muzykę elektroniczną. Radio Go dostępne jest pod adresem www.radiogo.pl, przez platformę eskaGO  oraz przez stronę Radio Akademii.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764