logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio ESKA, Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl przyłączają się do programu Podziel się posiłkiem

  PR 23.09.2014, przeczytano 1533 razy

O akcji usłyszeć można podczas wejść redakcyjnych w newsach nadawanych w Radiu ESKA. Na antenie emitowane są także spoty reklamowe. Idee akcji propagują portale Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl. W serwisach tych powstały specjalne sekcje poruszające m.in. problematykę związaną ze zbilansowanym żywieniem wśród dzieci. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-eska%2C-poradnikzdrowie.pl-i-mjakmama24.pl-przylaczaja-sie-do-programu-podziel-sie-posilkiem,22692,artykul.html

- Grupa ZPR Media to nie tylko ważny partner biznesowy na rynku; to ludzie którzy poza swoją pracą widzą i angażują się w promocję ważnych tematów społecznych. Stąd wybierając Partnera medialnego w tym roku, wiedzieliśmy, że właśnie Grupa ZPR Media najlepiej zrozumie wagę podejmowanego tematu. A to daje szansę na prawdziwe partnerstwo, u podstaw którego jest szczera troska o dzieci wymagające dożywiania – mówi Magdalena Sułek-Domańska, Koordynator ds. Relacji Zewnętrznych Danone.

Promocja Zbiórki Podziel się Posiłkiem rozpoczęła się 9 września i potrwa do 4 października. Radio ESKA i poradnikzdrowie.pl zostały patronem medialnym wydarzenia. 

Celem Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem jest przekazanie miliona posiłków dla niedożywionych dzieci. 3 i 4 października w ponad 3 000 sklepach w całym kraju 35 000 wolontariuszy będzie zbierało produkty o długiej dacie przydatności. Pomagać można również poprzez Zbiórkę Żywności on-line na charytatywni.allegro.pl

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764