O akcji usłyszeć można podczas wejść redakcyjnych w newsach nadawanych w Radiu ESKA. Na antenie emitowane są także spoty reklamowe. Idee akcji propagują portale Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl. W serwisach tych powstały specjalne sekcje poruszające m.in. problematykę związaną ze zbilansowanym żywieniem wśród dzieci.
- Grupa ZPR Media to nie tylko ważny partner biznesowy na rynku; to ludzie którzy poza swoją pracą widzą i angażują się w promocję ważnych tematów społecznych. Stąd wybierając Partnera medialnego w tym roku, wiedzieliśmy, że właśnie Grupa ZPR Media najlepiej zrozumie wagę podejmowanego tematu. A to daje szansę na prawdziwe partnerstwo, u podstaw którego jest szczera troska o dzieci wymagające dożywiania – mówi Magdalena Sułek-Domańska, Koordynator ds. Relacji Zewnętrznych Danone.
Promocja Zbiórki Podziel się Posiłkiem rozpoczęła się 9 września i potrwa do 4 października. Radio ESKA i poradnikzdrowie.pl zostały patronem medialnym wydarzenia.
Celem Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem jest przekazanie miliona posiłków dla niedożywionych dzieci. 3 i 4 października w ponad 3 000 sklepach w całym kraju 35 000 wolontariuszy będzie zbierało produkty o długiej dacie przydatności. Pomagać można również poprzez Zbiórkę Żywności on-line na charytatywni.allegro.pl.
Źródło: Grupa ZPR Media