logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio ESKA, Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl przyłączają się do programu Podziel się posiłkiem

  PR 23.09.2014, przeczytano 1560 razy

O akcji usłyszeć można podczas wejść redakcyjnych w newsach nadawanych w Radiu ESKA. Na antenie emitowane są także spoty reklamowe. Idee akcji propagują portale Poradnikzdrowie.pl i MjakMama24.pl. W serwisach tych powstały specjalne sekcje poruszające m.in. problematykę związaną ze zbilansowanym żywieniem wśród dzieci. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-eska%2C-poradnikzdrowie.pl-i-mjakmama24.pl-przylaczaja-sie-do-programu-podziel-sie-posilkiem,22692,artykul.html

- Grupa ZPR Media to nie tylko ważny partner biznesowy na rynku; to ludzie którzy poza swoją pracą widzą i angażują się w promocję ważnych tematów społecznych. Stąd wybierając Partnera medialnego w tym roku, wiedzieliśmy, że właśnie Grupa ZPR Media najlepiej zrozumie wagę podejmowanego tematu. A to daje szansę na prawdziwe partnerstwo, u podstaw którego jest szczera troska o dzieci wymagające dożywiania – mówi Magdalena Sułek-Domańska, Koordynator ds. Relacji Zewnętrznych Danone.

Promocja Zbiórki Podziel się Posiłkiem rozpoczęła się 9 września i potrwa do 4 października. Radio ESKA i poradnikzdrowie.pl zostały patronem medialnym wydarzenia. 

Celem Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem jest przekazanie miliona posiłków dla niedożywionych dzieci. 3 i 4 października w ponad 3 000 sklepach w całym kraju 35 000 wolontariuszy będzie zbierało produkty o długiej dacie przydatności. Pomagać można również poprzez Zbiórkę Żywności on-line na charytatywni.allegro.pl

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764