logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio ESKA z akcją „Back to oldschool”

  PR 06.09.2024, przeczytano 370 razy
ilustracja

Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego w Radiu ESKA startuje akcja antenowa „Back to oldschool” w ramach której słuchacze będą mieli szansę wygrać retro automaty do gier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-eska-z-akcja-_back-to-oldschool_,405548,artykul.html

Już od poniedziałku 9 września na antenie Radia ESKA codziennie wygrać będzie można jedną z oldschoolowych konsol do gier, popularnych w latach 80. i 90. w salonach gier, które spotkać można było w każdym polskim mieście. Urządzenia znane były z takich gier jak kultowy Pac-Man czy Mortal Kombat.

Rozdawane urządzenia są nowe, mają 1,5 metra wysokości i pół metra szerokości.

Aby wziąć udział w zabawia należy zgłosić się do konkursu poprzez stronę eska.pl. Finały odbywać się będą w popołudniowym paśmie „Wrzuć na luz” od 15 do 18 prowadzonym przez duet Pirowski i Pawełek, czyli Janka Pirowskiego i Pawła Karpińskiego.

To już druga edycja akcji „Back to oldschool” – jesienią 2023 roku Radio ESKA również rozdawało retro automaty.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Chądzyńsk w redakcji Pulsu Biznesu
Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołącza Marek Chądzyński. Przez ostatnie lata był redaktorem naczelnym portalu 300Gospodarka.pl. Czytelnikom „Pulsu Biznesu” przybliży tematy związane m.in. z administracją i polityką gospodarczą.
Romance TV w czołówce kanałów filmowo-serialowych
Romance TV ponownie znalazł się w czołówce kanałów filmowo-serialowych w grupie wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia. Według danych Nielsen Media we wrześniu stacja osiągnęła wzrost o 0,31 proc. w porównaniu do września 2023 i znajduje się na czwartym miejscu listy z udziałem w rynku na poziomie 0,41 proc. Na ostatni kwartał roku...
Dobry Wieczór: nowy program TVN Style
14 października na antenie stacji zadebiutuje pierwszy w historii stacji cykliczny program na żywo - “Dobry Wieczór”. To nowy talk-show, w którym w swobodnej atmosferze prowadzący wraz z gośćmi omówią ważne dla widzek TVN Style bieżące tematy. Gospodarzami programu będą wymiennie - Izabella Krzan, Karol Paciorek, Jakob Kosel oraz Katarzyna...
Outdoor w badaniu Mediapanel
Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali...
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach
Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764