logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Eska z rekordowym wynikiem

  PR 10.02.2020, przeczytano 582 razy

Radio ESKA osiągnęło w 2019 roku najwyższy zasięg dzienny od 10 lat. Każdego dnia stacji słuchało średnio 3,6 mln osób wśród wszystkich badanych (15+) oraz 3,2 mln osób w grupie komercyjnej (16-49).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-eska-z-rekordowym-wynikiem,385619,artykul.html

Radio ESKA osiągnęło w 2019 roku najwyższy zasięg dzienny od 10 lat. Jak wynika z danych Radio Track Kantar Polska, każdego dnia w 2019 roku Radia ESKA słuchało średnio 3,6 mln osób wśród wszystkich badanych (15+) oraz 3,2 mln osób w grupie komercyjnej (16-49).

Radio ESKA było jedną z trzech najczęściej słuchanych stacji w Polsce, dystansując niektóre rozgłośnie ogólnopolskie o znacznie wyższym zasięgu technicznym. W grupie komercyjnej (16-49) niemal co czwarty słuchacz radia w Polsce, wybierał Radio ESKA.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziennikarz „Przeglądu Sportowego” Maciej Petruczenko znalazł się w trzyosobowym gronie nominowanych do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego. W konkursie magazynu „Press” nominowani zostali także: Tomasz Ćwiąkała (Canal+ Sport) i Radosław Leniarski („Gazeta Wyborcza”).
Wyniki badania Mediapanel za listopad 2020
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
Przegladsportowy.pl dołącza do grona płatnych subskrypcji cyfrowych oferowanych przez Ringier Axel Springer Polska.  3 grudnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. To kolejny, obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl, serwis Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
„Nieobecni są wśród nas” - poruszająca kampania Playera i fundacji Itaka
W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.
Rozdział Digital jest 10. i ostatnią publikacją w ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej Księgi jest edukacja i popularyzacja dobrych praktyk, które mają istotne znaczenie dla sektora...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764