logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina

  PR 21.09.2021, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-newonce-przenosi-sie-do-fabryki-norblina,393064,artykul.html

Newonce Media, właściciel takich tytułów, jak newonce.net, newonce.radio, newonce.sport oraz drukowanego magazynu „newonce.paper” będzie kolejnym najemcą zrewitalizowanej Fabryki Norblina. W budynku C przy ul. Prostej na powierzchni 366 mkw. znajdzie się nowe studio radiowe, redakcja oraz komfortowe i nowoczesne zaplecze biurowe obejmujące m.in. salę konferencyjną, której nie było we wcześniejszej siedzibie. W dotychczasowej lokalizacji – dawnym budynku KC przy rondzie De Gaulle’a, pozostanie kulturalno-gastronomiczny koncept - Newonce.bar. Radio rozpocznie nadawanie z nowej siedziby już na początku przyszłego roku.

- Sam ostatnio zmieniłem miejsce zamieszkania, przeprowadziłem się do nowego mieszkania i muszę powiedzieć, że mało rzeczy jest tak odświeżających jak zmiana przestrzeni. Po tej przeprowadzce obiecujemy sobie sporo nowych pomysłów i nowych wyzwań, które będą wynikały z nowego miejsca. Nowa perspketywa potrafi oczyścić głowę. Szykujemy masę nowych rzeczy, będzie nowe studio radiowe i nowa ramówka, którą ogłosimy już wkrótce. Już nie możemy się doczekać - Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.

- Bardzo się cieszę, że niedługo się przenosimy do Fabryki Norblina, również z perspektywy mojego zamiłowania do historii Warszawy. Jako warszawiak zawsze byłem ciekawy, co tam przy ulicy Żelaznej się znajdowało, a samo to miejsce było niezwykle ważne dla całej stołecznej społeczności. Połączyliśmy siły z Fabryką Norblina, co mnie bardzo cieszy, bo to miks tradycji z nowoczesnością, a także kultury. Mamy wielki potencjał, żeby to miejsce stało się centrum kształtowania gustów i edukacji - między innymi przez film oraz sztukę. Poza tym, newonce.radio ma coraz większą ambicję, żeby mieć wpływ, pokazywać młodzieży, co jest wartościowe i fajne w otaczającym nas świecie – mówi Piotr Kędzierski, dyrektor kreatywny newonce.radio. – Fabryka Norblina będzie dla nas wspaniała siedzibą, miejscem, jakiego nie mieliśmy. Nawiązaliśmy też dobrą więź od początku współpracy, polubiliśmy się i rozumiemy się bez słów. Dodam, że w naszej jesiennej ramówce będzie wiele nowych audycji, w tym część współtworzona przy współpracy z Fabryką Norblina – dodaje.

Radio Newonce to założona w marcu 2018 r. internetowa stacja, którą odbierać można poprzez stronę www.newonce.net oraz aplikację mobilną. Ze stacją związanych jest kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze, artyści, przedstawiciele świata kultury i show-biznesu czy sportowcy. Ramówka obejmuje zarówno audycje tematyczne, społeczne czy publicystyczne, jak i muzykę, opartą na szeroko pojętym hip-hopie, elektronice oraz alternatywie. Wszystkie audycje są również dostępne w formie podcastów, dostępnych m.in. w wiodących serwisach streamingowych, które w pierwszej połowie 2021 r. zostały odtworzone ponad 5 mln razy. Stacji regularnie słucha przeszło 200 000 użytkowników.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego najemcę, który chce współtworzyć wraz z nami rozrywkową i kulturalną ofertę Fabryki Norblina. Newonce to głos świadomych i ciekawych świata ludzi i cieszymy się, że za ich pośrednictwem możemy dotrzeć do kolejnych grup i społeczności, których chcielibyśmy do Fabryki Norblina zaprosić – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park, odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina. – Będziemy wspólnie pracować, by kalendarz kulturalny Fabryki pękał w szwach. Radio Newonce samo stanie się kreatorem wydarzeń, jak również będzie patronować naszym działaniom i stanie się naturalnym źródłem informacji na temat tego, co będzie się tu odbywać  – dodaje.

Trwająca niemal 4 lata rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli dobiegła końca. Swoją działalność rozpoczęły już pierwsze koncepty – m.in. autorskie kino butikowe KinoGram oraz BioBazar – pierwszy w Polsce targ z ekologiczną, certyfikowaną żywnością. W kolejnym miesiacu dostępna będzie galeria sztuki Flow Art House, Muzeum Fabryki Norblina, którego multimedialne ścieżki zwiedzania będą sukcesywnie wzbogacane i uzupełniane. Niebawem wystartuje także Piano Bar z muzyką na żywo, a swoją działalność zainauguruje FoodTown – unikalna strefa gastronomiczna, w której swoje miejsce znajdą 23 autorskie koncepty. Pojawią się także inne lokale, kawianie i restauracje – m.in. Soul Food i kultowy Blue Cactus. Na terenie Fabryki Norblina pojawi się także SuperPharm, monobrandowy sklep z autorską nalewką – Wiśniewski, a także kwiaciarnia Buqiet, sklep z alkoholami świata oraz sklep jubilerski YES. W kolejnym roku w swoje progi zaprosi gości Art Box Experience – pierwsza w Polsce digitalowa galeria sztuki oraz Apple Muzeum Polska. Swoje centrum dentystyczne będzie mieć tu także sieć Medicover Stomatologia.

Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmą nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.

Źródło: Capital Park

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764