logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina

  PR 21.09.2021, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-newonce-przenosi-sie-do-fabryki-norblina,393064,artykul.html

Newonce Media, właściciel takich tytułów, jak newonce.net, newonce.radio, newonce.sport oraz drukowanego magazynu „newonce.paper” będzie kolejnym najemcą zrewitalizowanej Fabryki Norblina. W budynku C przy ul. Prostej na powierzchni 366 mkw. znajdzie się nowe studio radiowe, redakcja oraz komfortowe i nowoczesne zaplecze biurowe obejmujące m.in. salę konferencyjną, której nie było we wcześniejszej siedzibie. W dotychczasowej lokalizacji – dawnym budynku KC przy rondzie De Gaulle’a, pozostanie kulturalno-gastronomiczny koncept - Newonce.bar. Radio rozpocznie nadawanie z nowej siedziby już na początku przyszłego roku.

- Sam ostatnio zmieniłem miejsce zamieszkania, przeprowadziłem się do nowego mieszkania i muszę powiedzieć, że mało rzeczy jest tak odświeżających jak zmiana przestrzeni. Po tej przeprowadzce obiecujemy sobie sporo nowych pomysłów i nowych wyzwań, które będą wynikały z nowego miejsca. Nowa perspketywa potrafi oczyścić głowę. Szykujemy masę nowych rzeczy, będzie nowe studio radiowe i nowa ramówka, którą ogłosimy już wkrótce. Już nie możemy się doczekać - Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.

- Bardzo się cieszę, że niedługo się przenosimy do Fabryki Norblina, również z perspektywy mojego zamiłowania do historii Warszawy. Jako warszawiak zawsze byłem ciekawy, co tam przy ulicy Żelaznej się znajdowało, a samo to miejsce było niezwykle ważne dla całej stołecznej społeczności. Połączyliśmy siły z Fabryką Norblina, co mnie bardzo cieszy, bo to miks tradycji z nowoczesnością, a także kultury. Mamy wielki potencjał, żeby to miejsce stało się centrum kształtowania gustów i edukacji - między innymi przez film oraz sztukę. Poza tym, newonce.radio ma coraz większą ambicję, żeby mieć wpływ, pokazywać młodzieży, co jest wartościowe i fajne w otaczającym nas świecie – mówi Piotr Kędzierski, dyrektor kreatywny newonce.radio. – Fabryka Norblina będzie dla nas wspaniała siedzibą, miejscem, jakiego nie mieliśmy. Nawiązaliśmy też dobrą więź od początku współpracy, polubiliśmy się i rozumiemy się bez słów. Dodam, że w naszej jesiennej ramówce będzie wiele nowych audycji, w tym część współtworzona przy współpracy z Fabryką Norblina – dodaje.

Radio Newonce to założona w marcu 2018 r. internetowa stacja, którą odbierać można poprzez stronę www.newonce.net oraz aplikację mobilną. Ze stacją związanych jest kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze, artyści, przedstawiciele świata kultury i show-biznesu czy sportowcy. Ramówka obejmuje zarówno audycje tematyczne, społeczne czy publicystyczne, jak i muzykę, opartą na szeroko pojętym hip-hopie, elektronice oraz alternatywie. Wszystkie audycje są również dostępne w formie podcastów, dostępnych m.in. w wiodących serwisach streamingowych, które w pierwszej połowie 2021 r. zostały odtworzone ponad 5 mln razy. Stacji regularnie słucha przeszło 200 000 użytkowników.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego najemcę, który chce współtworzyć wraz z nami rozrywkową i kulturalną ofertę Fabryki Norblina. Newonce to głos świadomych i ciekawych świata ludzi i cieszymy się, że za ich pośrednictwem możemy dotrzeć do kolejnych grup i społeczności, których chcielibyśmy do Fabryki Norblina zaprosić – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park, odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina. – Będziemy wspólnie pracować, by kalendarz kulturalny Fabryki pękał w szwach. Radio Newonce samo stanie się kreatorem wydarzeń, jak również będzie patronować naszym działaniom i stanie się naturalnym źródłem informacji na temat tego, co będzie się tu odbywać  – dodaje.

Trwająca niemal 4 lata rewitalizacja Fabryki Norblina na warszawskiej Woli dobiegła końca. Swoją działalność rozpoczęły już pierwsze koncepty – m.in. autorskie kino butikowe KinoGram oraz BioBazar – pierwszy w Polsce targ z ekologiczną, certyfikowaną żywnością. W kolejnym miesiacu dostępna będzie galeria sztuki Flow Art House, Muzeum Fabryki Norblina, którego multimedialne ścieżki zwiedzania będą sukcesywnie wzbogacane i uzupełniane. Niebawem wystartuje także Piano Bar z muzyką na żywo, a swoją działalność zainauguruje FoodTown – unikalna strefa gastronomiczna, w której swoje miejsce znajdą 23 autorskie koncepty. Pojawią się także inne lokale, kawianie i restauracje – m.in. Soul Food i kultowy Blue Cactus. Na terenie Fabryki Norblina pojawi się także SuperPharm, monobrandowy sklep z autorską nalewką – Wiśniewski, a także kwiaciarnia Buqiet, sklep z alkoholami świata oraz sklep jubilerski YES. W kolejnym roku w swoje progi zaprosi gości Art Box Experience – pierwsza w Polsce digitalowa galeria sztuki oraz Apple Muzeum Polska. Swoje centrum dentystyczne będzie mieć tu także sieć Medicover Stomatologia.

Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmą nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.

Źródło: Capital Park

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS poszerzy ofertę w Gdańsku i zasadzi drzewa
Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych poszerzą ofertę handlową AMS w Gdańsku. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew.
Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764