logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Plus z nowym sloganem i kampanią wizerunkową

  PR 31.03.2016, przeczytano 1618 razy
ilustracjastrzałka

1 kwietnia Radio Puls wprowadza nowy slogan reklamowy „Radio Plus - Przeboje Z Nutą Nostalgii”. Równocześnie stacja startuje z nową kampanią pod tym samym hasłem, połączoną z zabawą antenową, w której nagrodami jest sprzęt RTV AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-plus-z-nowym-sloganem-i-kampania-wizerunkowa,28007,artykul.html

Kampania wizerunkowa potrwa do końca kwietnia. Wsparta zostanie outdoorem w wybranych miastach, w których dostępne jest Radio Plus, m.in. w: Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Łodzi, Olsztynie, Zielonej Górze, Głogowie, Gnieźnie.

Kampanii towarzyszy akcja antenowa „Krzyżówka z Radiem Plus”. Konkurs potrwa od 11 do 29 kwietnia. Nagrodą jest sprzęt RTV AGD. Codziennie na www.radioplus.pl publikowana będzie inna krzyżówka. Ponadto do wybranych ponad 80 tysięcy skrzynek pocztowych dystrybuowane będą gadżety akcji - magnesy na lodówkę z kompletem krzyżówek Radia Plus, zachęcające do wzięcia udziału w zabawie.

Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu krzyżówki, odgadnięciu hasła i podaniu skojarzenia związanego z hasłem, które należy wysłać poprzez odpowiedni formularz na www.radioplus.pl lub przez specjalny numer SMS. Każdego dnia między godz. 7:00 a 16:00 wybierani będą zwycięzcy zabawy, nagradzani w wejściach na żywo sprzętem domowym RTV AGD.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
Nowy format wideo Super Expressu – „Rozjazd”
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który poprowadzą znani publicyści – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera w każdy wtorek o godz. 21 na kanale „Super Ring” na You Tubie.
Auto.dziennik.pl z największą liczbą użytkowników wśród serwisów motoryzacyjnych
Ponad 4,6 mln unikalnych użytkowników i blisko 13,2 mln odsłon1 to grudniowy wynik serwisu motoryzacyjnego portalu dziennik.pl. Dział wydawany przez Grupę DGP zanotował największą liczbę unikalnych użytkowników w swojej kategorii, wyprzedzając motoryzacyjną sekcję Interii i auto-swiat.pl Grupy RASP.
Goniec kobieta – nowy program na kanale Gońca
“Goniec kobieta” to nowy program, który otwiera przestrzeń na rozmowy o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Powstał z potrzeby przełamania stereotypów i pokazania różnorodności kobiecych perspektyw, które często pozostają niewidoczne w mediach. 
Drugi sezon talk-show „Mówię Wam”w TVN7
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” powraca na antenę TVN7 już 8 lutego! Premierowe odcinki emitowane będą na żywo w każdą sobotę o godzinie 11:25. Do programu zapraszane są najbardziej gorące nazwiska showbiznesu: gwiazdy, o których jest głośno i, które wzbudzają największe kontrowersje. Wraz z gośćmi, prowadzący omawia najnowsze trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764