logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Plus z VOX FM

  PR 28.06.2010, przeczytano 1404 razy

Radio PLUS i VOX FM podpisały umowę o współpracy, której celem jest stworzenie, na bazie koncesji należących do kooperujących z nimi podmiotów kościelnych, ogólnopolskiej sieci radiowej oraz polubowne zakończenie toczących się postępowań sądowych. Nawiązanie współpracy nie wiąże się z żadnymi zmianami kapitałowymi w strukturach Grupy Radiowej TIME i Eurozet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-plus-z-vox-fm,10871,artykul.html

Strony uzgodniły, że powstająca sieć radiowa będzie emitowała program pod wspólną nazwą – Radio PLUS. Celem jej utworzenia jest połączenie potencjału stacji należących do Radia PLUS i VOX FM, co pozwoli na uatrakcyjnienie oferty programowej, a w konsekwencji – na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Nowopowstająca sieć radiowa będzie miała charakter społeczno-religijny. Jej program skierowany do wszystkich odbiorców będzie szczególnie dostosowany do oczekiwań katolików i osób poszukujących Boga.

Społeczno-religijny charakter programu sieci będzie realizowany głównie poprzez audycje informacyjne i publicystyczne, jak również poprzez zaangażowanie w akcje charytatywne i społeczne oraz współpracę z Kościołem.

Rozpoczęcie współpracy pomiędzy sieciami PLUS i VOX FM jest uzależnione od zgody podmiotów kościelnych, a także pozytywnego rozpatrzenia przez Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosków o dokonanie zmian w koncesjach stacji, tworzących obecnie sieć VOX FM, w zakresie nazwy rozpowszechnianego programu.

Stronami umowy o współpracy są Porozumienie Radiowe PLUS Sp. z o.o. (Grupa Radiowa TIME) oraz Radio PLUS Polska Sp. z o.o. (Grupa Eurozet).

Sieć Radia PLUS została podzielona w 2005 roku. Od tego czasu nadają dwie niezależne sieci radiowe – Radia PLUS (EUROZET) i VOX FM (ZPR). Obecnie do sieci Radia PLUS należy 13 stacji, a VOX FM – 8. Łączny zasięg techniczny obu sieci to ponad 14 milionów potencjalnych słuchaczy.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764