logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Pogoda promuje "Najpiękniejsze melodie" Roberta Janowskiego

  PR 05.10.2018, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

W październiku br. w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach AMS w 8 miastach w Polsce można zobaczyć nowe reklamy Radia Pogoda, polecające program Roberta Janowskiego oraz jego najnowszy album "Najpiękniejsze melodie" od Wydawnictwa Agora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-pogoda-promuje-_najpiekniejsze-melodie_-roberta-janowskiego,379639,artykul.html

W nowej kampanii reklamowej Radia Pogoda wziął udział Robert Janowski - popularny piosenkarz, prezenter i dziennikarz radiowy. Zaprasza on wszystkich do słuchania swojej audycji "Najpiękniejsze melodie", nadawanej na antenie Radia Pogoda codziennie w godz. 14.00-16.00, w której można usłyszeć historie popularnych, polskich piosenek oraz wykonujących je artystów.

- Irena Santor, Jerzy Połomski, Eugeniusz Bodo zabierają nas w świat, z którego nie chce się wracać. Żeby pobyć z nimi dłużej, nagrałem płytę z "Najpiękniejszymi melodiami" - mówi w spotach Robert Janowski, dodatkowo przedstawiając swój najnowszy album. Na krążku znalazły się m.in. piosenki: „Zakochani są wśród nas", „Umówiłem się z nią na dziewiątą" czy „Już taki jestem zimny drań” w nowych aranżacjach.

Płytę „Najpiękniejsze melodie”, której partnerem jest Radio Pogoda, a wydawcą i dystrybutorem Wydawnictwo Agora, można kupić m.in. na Kulturalnysklep.pl. Album dostępny jest także w cyfrowych serwisach streamingowych.

Kampania Radia Pogoda rozpoczęła się w poniedziałek, 1 października i potrwa co najmniej do końca miesiąca. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne (Polsat Cafe, Polsat Romans, TVN Style, HGTV, TVS), kina sieci Helios i nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania Radia Pogoda, a także internet (serwisy społecznościowe i sieci internetowe) oraz prasę (tytuły Agory - m.in. "Gazeta Wyborcza", "Duży Format", "Wyborcza TV"). Spot wyprodukowało studio Bee Production. Plan kampanii opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak...
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia
Możliwość słuchania najlepszych rockowych utworów i ciekawych audycji, a do tego informacje o konkursach i akcjach specjalnych - to wszystko zapewnia nowa aplikacja Rock Radia. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem Android i - po raz pierwszy - iOS mogą włączyć program stacji na żywo w każdym miejscu, w którym mają dostęp do sieci internetowej.
Auto Świat Classic – Legendy PRL
W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764