logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Pogoda promuje "Najpiękniejsze melodie" Roberta Janowskiego

  PR 05.10.2018, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

W październiku br. w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach AMS w 8 miastach w Polsce można zobaczyć nowe reklamy Radia Pogoda, polecające program Roberta Janowskiego oraz jego najnowszy album "Najpiękniejsze melodie" od Wydawnictwa Agora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-pogoda-promuje-_najpiekniejsze-melodie_-roberta-janowskiego,379639,artykul.html

W nowej kampanii reklamowej Radia Pogoda wziął udział Robert Janowski - popularny piosenkarz, prezenter i dziennikarz radiowy. Zaprasza on wszystkich do słuchania swojej audycji "Najpiękniejsze melodie", nadawanej na antenie Radia Pogoda codziennie w godz. 14.00-16.00, w której można usłyszeć historie popularnych, polskich piosenek oraz wykonujących je artystów.

- Irena Santor, Jerzy Połomski, Eugeniusz Bodo zabierają nas w świat, z którego nie chce się wracać. Żeby pobyć z nimi dłużej, nagrałem płytę z "Najpiękniejszymi melodiami" - mówi w spotach Robert Janowski, dodatkowo przedstawiając swój najnowszy album. Na krążku znalazły się m.in. piosenki: „Zakochani są wśród nas", „Umówiłem się z nią na dziewiątą" czy „Już taki jestem zimny drań” w nowych aranżacjach.

Płytę „Najpiękniejsze melodie”, której partnerem jest Radio Pogoda, a wydawcą i dystrybutorem Wydawnictwo Agora, można kupić m.in. na Kulturalnysklep.pl. Album dostępny jest także w cyfrowych serwisach streamingowych.

Kampania Radia Pogoda rozpoczęła się w poniedziałek, 1 października i potrwa co najmniej do końca miesiąca. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne (Polsat Cafe, Polsat Romans, TVN Style, HGTV, TVS), kina sieci Helios i nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania Radia Pogoda, a także internet (serwisy społecznościowe i sieci internetowe) oraz prasę (tytuły Agory - m.in. "Gazeta Wyborcza", "Duży Format", "Wyborcza TV"). Spot wyprodukowało studio Bee Production. Plan kampanii opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, od 18 kwietnia do 18 lipca 2019 roku będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich klientów pakietu Select w UPC Polska.
Nowa wyszukiwarka Shopera poprawi konwersję na zakupach
Klienci, którzy korzystają z funkcji wyszukiwania w sklepie internetowym, kończą swoją wizytę zakupem cztery razy częściej od pozostałych - pokazują dane Shopera. Dzięki nowej wersji wyszukiwarki dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych zamierza dodatkowo poprawić ten wynik.
Badanie: Polskie marki beauty nie wykorzystują potencjału Amazon
Potencjał sprzedaży kosmetyków na brytyjskim Amazonie w 2019 r. to 264 mln funtów, tj. około 1,32 mld zł – wynika z raportu firmy EUBRAND, specjalizującej się we współpracy z producentami, którzy chcą rozwijać sprzedaż przez Amazon. Tymczasem polskie marki kosmetyczne nie wykorzystują szansy, jaką jest największy kanał handlu online w Europie i...
„Dożywotniacy” na Crime + Investigation Polsat
Dożywotne pozbawienie wolności jest obecnie najsurowszym wymiarem kary przewidzianym przez polski kodeks karny z 1997 roku. Zastąpiło ono karę śmierci, którą stosowano do końca lat 80. XX wieku. Wyrok skazujący na karę dożywotniego pozbawienia wolności orzekany jest, gdy w grę wchodzi zabójstwo kwalifikowane – muszą temu towarzyszyć wyjątkowe okoliczności,...
Prezes UKE: Polskie normy promieniowania rygorystyczne dla telefonii 5G
Liberalizacja norm PEM i wprowadzenie zachęt inwestycyjnych dla operatorów to zdaniem prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej najpilniejsze, niezbędne elementy do wdrożenia na polskim rynku technologii 5G. – Przy obecnych normach PEM-ów nie ma mowy nie tylko o 5G. Nie ma również mowy o tym, żebyśmy w 2020 roku byli w stanie wypełnić zapotrzebowanie na obecnie istniejące sieci...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764