logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Pogoda promuje „Najpiękniejsze melodie” Roberta Janowskiego

  PR 06.09.2019, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Od początku września br. trwa kampania promująca Radio Pogoda i program Roberta Janowskiego "Najpiękniejsze melodie". Audycja powróciła po wakacjach na antenę stacji w formule jeszcze bardziej angażującej słuchaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-pogoda-promuje-_najpiekniejsze-melodie_-roberta-janowskiego,383862,artykul.html

W nowej kampanii reklamowej Radia Pogoda wziął udział Robert Janowski - popularny piosenkarz, prezenter i dziennikarz radiowy. Zaprasza on wszystkich do słuchania swojej audycji "Najpiękniejsze melodie", nadawanej na antenie rozgłośni od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-16.00.

W jesiennej ramówce Radia Pogoda zyskała ona nową formułę. Prowadzący stawia w programie na interakcję ze słuchaczami – na antenie pojawiają się muzyczne zagadki prezentowane przez gwiazdy, rozmowy o muzyce oraz konkursy związane z piosenkami znanymi z Radia Pogoda.

Kampania Radia Pogoda rozpoczęła się w poniedziałek, 2 września i potrwa co najmniej do końca miesiąca. Obejmuje kina sieci Helios i nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania Radia Pogoda, a także "Gazetę Wyborczą".

Wspierają ją działania promocyjne prowadzone na antenie, na stronie www.radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Plan kampanii opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764