logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Pogoda z rekordowymi wynikami słuchalności

  PR 12.11.2020, przeczytano 522 razy

W ostatnich trzech miesiącach Radio Pogoda osiągnęło najwyższy w historii udział w rynku słuchalności na poziomie 1,2% - takie wyniki przyniosła najnowsza fala badania Radio Track za okres sierpień - październik 2020 r. Stacja, która nadaje od 5 lat i jest obecnie dostępna w 8 miastach, gromadzi coraz liczniejsze grono słuchaczy ceniących ponadczasową klasykę muzyki rozrywkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-pogoda-z-rekordowymi-wynikami-sluchalnosci,389145,artykul.html

W ostatniej fali badania Radio Track za okres sierpień - październik 2020 r. Radio Pogoda odnotowało udział w czasie słuchania w wysokości 1,2%. Rok temu udział ten wyniósł 1,1%.   

- Ogromnie nas cieszą rekordowe wyniki słuchalności Radia Pogoda - to unikatowy muzycznie i programowo projekt na rynku. Przez 5 lat swojego istnienia, dzięki atrakcyjnej ramówce i partnerskiemu traktowaniu, stacji udało się zdobyć zaufanie i sympatię najbardziej wymagających, starszych słuchaczy. Choć to najmłodsza marka Grupy Radiowej Agory, to nieustannie i z sukcesem się rozwija oraz odświeża ofertę programową - mamy wobec niej dalsze, ciekawe plany - komentuje najnowsze wyniki słuchalności Radia Pogoda Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. - w tym roku obchodzi swoje 5. urodziny. Obecnie programy stacji można słuchać w 8 miastach - w Warszawie, na Śląsku, w Krakowie, Wrocławiu, w Poznaniu, w Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy oraz Opolu, a także w internecie na radiopogoda.pl i w aplikacji mobilnej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Źródło: Radio Track, Kantar Polska, udział w czasie słuchania, wszystkie dni, sierpień - październik 2020, N=21011.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764