logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio TOK FM ma już ponad 17 tys. cyfrowych subskrybentów

  PR 17.05.2019, przeczytano 239 razy

Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na bazie ponad 19 godzin premierowego programu nadawanego każdego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-tok-fm-ma-juz-ponad-17-tys.-cyfrowych-subskrybentow,382497,artykul.html

– Subskrypcji Premium TOK FM przybywa nam ostatnio zdecydowanie szybciej niż w poprzednich latach. To z jednej strony efekt mody na podcasty, ale przede wszystkim to zasługa naszych konsekwentnych działań w zakresie rozwoju oferty i nieustannego przekonywania użytkowników, ile korzyści zapewnia dostęp do unikalnych treści audio on-demand – mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory.

Na tokfm.pl i w aplikacji można słuchać Radia TOK FM na żywo, otagowanych i opisanych audycji w formie podcastów, przedłużonych wersji programów radiowych, materiałów archiwalnych oraz ponad 10 podcastów internetowych. W sumie subskrybenci mają do wyboru ponad 65 tys. audycji politycznych, ekonomicznych, naukowych, poradniczych i innych, tworzących około 200 cykli tematycznych. Każdego tygodnia przybywa 250 nowych odcinków programów. Cyfrowych treści audio Radia TOK FM, w tym programu na żywo, słucha dziś już pół miliona osób*.

– TOK FM to pierwsze radio informacyjne i jedyny znany mi przykład stacji odnoszącej w cyfrowym świecie tak spektakularne sukcesy z subskrypcjami audio, czyli w obszarze kojarzonym głównie z platformami oferującymi muzykę czy audiobooki. Ponad 17 tys. prenumeratorów oferty Premium TOK FM to wyjątkowy wynik – jesteśmy dumni, że tak szybko rośnie grono tych, którzy chcą wiedzieć więcej dzięki tysiącom audycji radiowych i internetowych naszej stacji dostępnych w formie podcastów - komentuje Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Radio TOK FM rozwija swoją ofertę subskrypcji od 2014 r. Obecnie oferuje 3 pakiety umożliwiające słuchanie podcastów stacji, które różnią się między sobą platformą dostępu do treści. W ramach pakietu podstawowego użytkownicy mają dostęp do podcastów na tokfm.pl – w komputerze, tablecie i telefonie, czyli w wersji standardowej i mobilnej serwisu. Natomiast najszerszy pakiet Multidostęp pozwala na korzystanie z treści premium TOK FM przez www, w aplikacji i w kanale RSS, w tym na kilku urządzeniach mobilnych. Subskrypcje można wykupić na miesiąc, kwartał i rok.

Na koniec 2018 r. liczba aktywnych subskrypcji przekroczyła 15 tys. a już po 3 kolejnych miesiącach liczba prenumeratorów, którzy zdecydowali się na zakup dostępu Premium TOK FM, sięgnęła ponad 17 tys. Zdecydowana większość z nich – ponad 90% - skorzystała bezpośrednio z oferty stacji, a tylko 10% nabyło pakiet łączony z innymi partnerami. Zespół rozwijający ofertę cyfrową Radia TOK FM coraz mocniej stawia też na płatności autoodnawialne.

Od 2019 r. więcej subskrybentów wykupuje dostęp ze smartfonów niż z komputerów. Zgodnie z danymi stacji, decyzje o zamówieniu dostępu Premium TOK FM zapadają przede wszystkim z uwagi na możliwość korzystania z całego cyfrowego Radia TOK FM, które stale zapewnia nowe, jakościowe treści – dzięki temu słuchacze zawsze znajdą w ofercie rozgłośni coś dla siebie i wypełnią ciekawymi rozmowami każdą podróż, trening czy wieczór.

Ponad połowa obecnych subskrybentów korzysta z nowych aplikacji (na urządzenia z systemami Android i iOS) udostępnionych pod koniec 2018 r. O ile strona tokfm.pl oferuje teksty, materiały wideo (w tym transmisje na żywo ze studia) i bazę treści audio, o tyle aplikacja, wzorowana na muzycznych, służy wyłącznie do słuchania i wyposażono ją w wiele dodatkowych narzędzi dedykowanych słuchaczom, jak np. sterowanie klawiszami słuchawek bluetooth.

Radio TOK FM cały czas rozwija swoje projekty cyfrowe. W 2019 r. uruchomiło - jako pierwsza polska stacja radiowa - specjalną akcję w Asystencie Google pozwalającą na sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. Dodatkowo zespół stacji wdrożył innowacyjny projekt „Search the Radio”, dzięki któremu możliwe jest pełnotekstowe wyszukiwanie w treściach audycji radiowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* dane własne GRA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764