logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio VOX FM rusza z kampanią launchową

  PR 10.03.2014, przeczytano 1884 razy

10 marca Radio VOX FM startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem „W rytmie hitów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-vox-fm-rusza-z-kampania-launchowa,21052,artykul.html

Kampania obejmie prasę (dzienniki i magazyny), Internet (portale: wp.pl, interia.pl, onet.pl), telewizję (m.in. stacje grup TVP, TVN, Polsat, ESKA TV, Polo TV), kino (sieć Multikino, Helios, Cinema City) i siatki wielkoformatowe na terenie Warszawy. Równocześnie na antenie Radia VOX FM prowadzone będą działania wspierające kampanię. Kreację reklamową przygotowała spółka TIME SA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom oraz Dział Promocji  TIME SA.

W 30-sekundowym spocie reklamowym wystąpili m.in. prowadzący na antenie Radia VOX FM poranny program „Pierwsza zmiana”: Anna Chmiel, Konrad Piwowarski, Norbert Bieńkowski.  Wykorzystano w nim utwór zespołu Piersi „Bałkanica” – jeden z największych hitów ostatnich miesięcy, znany z anteny Radia VOX FM, doskonale oddający charakter stacji.

Spot został wyprodukowany przez Dział Produkcji TV Murator SA.

- Prezentujemy Radio VOX FM - stację, która gwarantuje słuchaczom najlepszą rozrywkę w rytmie hitów. W spocie telewizyjno-kinowym udowadniamy że każdy może czerpać z tańca przyjemność – niezależnie od umiejętności, bo liczy się dobra zabawa, a taką właśnie oferuje Radio VOX FM – mówi Irma Tomaszewska, dyrektor promocji Radia VOX FM.

Making of z planu spotu:

Źródło: TIME SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764