10 marca Radio VOX FM startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem „W rytmie hitów”.
Kampania obejmie prasę (dzienniki i magazyny), Internet (portale: wp.pl, interia.pl, onet.pl), telewizję (m.in. stacje grup TVP, TVN, Polsat, ESKA TV, Polo TV), kino (sieć Multikino, Helios, Cinema City) i siatki wielkoformatowe na terenie Warszawy. Równocześnie na antenie Radia VOX FM prowadzone będą działania wspierające kampanię. Kreację reklamową przygotowała spółka TIME SA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom oraz Dział Promocji TIME SA.
W 30-sekundowym spocie reklamowym wystąpili m.in. prowadzący na antenie Radia VOX FM poranny program „Pierwsza zmiana”: Anna Chmiel, Konrad Piwowarski, Norbert Bieńkowski. Wykorzystano w nim utwór zespołu Piersi „Bałkanica” – jeden z największych hitów ostatnich miesięcy, znany z anteny Radia VOX FM, doskonale oddający charakter stacji.
Spot został wyprodukowany przez Dział Produkcji TV Murator SA.
- Prezentujemy Radio VOX FM - stację, która gwarantuje słuchaczom najlepszą rozrywkę w rytmie hitów. W spocie telewizyjno-kinowym udowadniamy że każdy może czerpać z tańca przyjemność – niezależnie od umiejętności, bo liczy się dobra zabawa, a taką właśnie oferuje Radio VOX FM – mówi Irma Tomaszewska, dyrektor promocji Radia VOX FM.
Making of z planu spotu:
Źródło: TIME SA