logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Vox FM z aplikacją mobilną i zabawą antenową

  PR 04.03.2016, przeczytano 2467 razy
ilustracjastrzałka

7 marca na antenie Radia VOX FM wystartuje nowa akcja specjalna „Pokaż, jak nas słuchasz” – konkurs, w którym nagrodami są tablety i smarfony. Z początkiem marca premierę miała oficjalna aplikacja VOX FM do bezpłatnego słuchania stacji na urządzeniach z systemem Android. Już wkrótce aplikacja będzie także dostępna na urządzenia z systemem IOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-vox-fm-z-aplikacja-mobilna-i-zabawa-antenowa,27717,artykul.html

Aplikacja VOX FM umożliwia nie tylko słuchanie radia, ale także głosowanie na ulubione piosenki, wchodzące w skład sobotniego notowania „Best Listy”, udział w konkursach i pozostawanie na bieżąco z ofertą programową VOX FM . Ponadto użytkownicy mogą oglądać telewizję muzyczną VOX Music TV. Projekt aplikacji przygotował Dział E-technologie działający w ramach Grupy ZPR Media.

Od 7 do 25 marca w ramach trwającej kampanii wizerunkowej Radia VOX FM ruszy nowa zabawa antenowa „Pokaż, jak nas słuchasz”. Nagrodami są tablety i smartfony z system umożliwiającym załadowanie aplikacji VOX FM. Słuchacz, aby wziąć udział w konkursie, ma za zadanie zrobić zdjęcie obrazujące, w jaki oryginalny sposób słucha Radia VOX FM, i przesłać za pomocą specjalnego formularza na stronie www.voxfm.pl.

Konkurs zostanie wsparty promocją w: prasie (m.in.: Super Express, Murator, Podróże, Żagle, Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Flesz, Gala, Przegląd Sportowy) oraz Internecie (m.in. Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Mjakmama24.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl).

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.voxfm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764