logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Wawa wystartowało z akcją „Zróbmy to razem!”

  PR 06.09.2019, przeczytano 411 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu rozdawane będą odblaskowe zawieszki w Trzebnicy, zwiększające bezpieczeństwo dzieci na drodze. Dla słuchaczy z Warszawy i okolic zaplanowano wycieczkę rowerową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-wawa-wystartowalo-z-akcja-_zrobmy-to-razem%21_,383866,artykul.html

- Radio WAWA realizuje ‘Mission smile’. Uśmiechamy się do siebie i do świata, i chcemy zarazić tym uśmiechem wszystkich naszych słuchaczy. Cała nasza działalność antenowa – od muzyki i DJ-ów aż po akcje specjalne - służy budowaniu pozytywnych i radosnych emocji. Nasza nowa inicjatywa pod hasłem WAWA - Zróbmy to razem! pozwoli jeszcze bardziej zaakcentować pozytywny przekaz naszej anteny. Chcemy zmieniać świat na lepszy i zaczynamy od siebie – mówi Tomasz Łysiak, czyli Dedektyw Inwektyw, inicjator i pomysłodawca akcji.

Zróbmy to razem! to różnorodne działania, które podejmowane będą przez Radio WAWA w kolejnych miesiącach. We współpracy z słuchaczami stacja prowadzić będzie akcje prospołeczne, proekologiczne i edukacyjne, zadba o przyrodę, środowisko i zwierzęta. W planach jest m.in. sprzątanie lasów, sadzenie drzew, pomoc dla zwierząt ze schronisk, organizowanie wycieczek rowerowych, prowadzenie zbiórki na wakacje dla dzieci.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764