logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Wawa z nową identyfikacją wizualną i witryną

  PR 30.12.2018, przeczytano 422 razy
ilustracja

Radio WAWA wprowadza nowe logo i zmienia stronę internetową. To kolejny krok w procesie rebrandingu stacji, po zmianie hasła pozycjonującego i oprawy muzycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-wawa-z-nowa-identyfikacja-wizualna-i-witryna,380641,artykul.html

Nowe logo jest efektem naturalnej ewolucji naszego znaku graficznego. Jest świeże, dynamiczne i nowoczesne, takie jak nasza antena. Kolorystyka biało-czerwona określa rodzaj muzyki, żółte elementy - radosny, zabawowy charakter a dynamizmu dodaje podzielenie nazwy na sylaby – mówi Grzegorz Tutkaj, dyrektor promocji Radia WAWA.

Uruchomiona została strona Radia WAWA (www.radiowawa.pl), przygotowana w stylistyce nowego logotypu. Następnie zmiany obejmą social media. Powstanie także aplikacja mobilna do słuchania programu stacji. Wiosną przyszłego roku planowana jest kampania zewnętrzna Radia WAWA.

ilustracjastrzałka

Poprzednia wersja logotypu

W sierpniu Radio WAWA zmieniło oprawę muzyczną i hasło pozycjonujące. Wprowadzono liner Najlepsze Polskie Hity oraz unowocześniono i zdynamizowano wszystkie elementy oprawy. W dżinglach śpiewa Sara Chmiel, wokalistka zespołu Łzy, a głosem stacji jest Piotr Makowski.

Radio WAWA to sieć rozgłośni lokalnych prezentujących najlepsze współczesne polskie hity, jak również przeboje z lat 90. i 80. Nadaje w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu, Rzeszowie, Opolu, Nowym Sączu, Ostrołęce, Jeleniej Górze, Trzebnicy i Kielcach. Program stacji adresowany jest do osób w wieku od 25 do 44 lat.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Logo fajne. Podoba mi się. Strona - wygląda jakby była niedokończona :)

avatar użytkownika
,

Może nie doczekałeś do załadowania się właściwej strony? Do tego czasu wyświetlane jest tylko logo na czerwonym tle.  

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764