logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Zet z kolejną odsłoną akcji „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”

  PR 06.11.2020, przeczytano 203 razy
ilustracja

Radio Zet ruszyło z kolejną, czwartą już odsłoną swojej antenowej kampanii „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”, w ramach której spełni marzenia słuchaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zet-z-kolejna-odslona-akcji-_zmien-swoj-dzien-w-dzien-dobry-bardzo_,389082,artykul.html

Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a od 16 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia – stacja realizować będzie codziennie trzy z nich. Kampania obejmie stacje telewizyjne ogólnopolskie oraz tematyczne, a także sieci kin i internet.  

Za komunikację odpowiadają domy mediowe dentsu Polska. Materiały kreatywne emitowane w TV, kinie i digitalu przygotowane zostały przez Isobar (dentsu Polska), natomiast prowadzenie kampanii w digital (m.in. social media) leży po stronie iProspect (dentsu Polska).

Akcja konkursowa i kampania reklamowa potrwają do 24 grudnia br.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764