logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje: Największe przeboje lat '80,'90,'00 na Instagramie

  PR 20.10.2020, przeczytano 240 razy

Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". W tym tygodniu do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu albo na Instastory z odpowiednim hasztagiem. Ich stylizacje i fotografie będą komentowane na antenie - od poniedziałku do piątku w porannej audycji Radia Złote Przeboje redakcja wskaże autora najbardziej kreatywnego zdjęcia, a na profilach stacji na Facebooku i Instagramie pojawi się repost fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje%3A-najwieksze-przeboje-lat--80%2C-90%2C-00-na-instagramie,388869,artykul.html

Od początku października 2020 r. trwa nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". Na kreacjach reklamowych, które pojawiły się w internecie, prasie i kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, można zobaczyć prowadzących programy stacji - Odetę Moro i Kamila Baleję w trzech stylizacjach kojarzonych z trzema dekadami muzycznymi.

- Jako @radio_zlote_przeboje fantastycznie bawiliśmy się z @odetamoro i @kamil_baleja w trakcie sesji fotograficznej do kampanii "Największe przeboje lat ’80, 90’ i ’00" – mówią Piotr Jaroszewski i Marcin Tekień z Grupy Radiowej Agory. – Dlatego wspólnie z influencerami postanowiliśmy zaprosić zarówno fanów muzyki, jak i fanów mody z naszych ulubionych dekad do wspólnej zabawy wokół hashtagów #RadioZłotePrzeboje_80_90_00 i #RadioZłotePrzeboje_TotalLook.

Aby dołączyć do zabawy Radia Złote Przeboje, wystarczy wykonać zdjęcie “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady” i zamieścić je na swoim profilu na Instagramie albo na Instastory.

Instagramowe stylizacje na jedną z gwiazd lat '80,'90,'00, opatrzone hasztagiem #RadioZłotePrzeboje_TotalLook i oznaczone @radio_zlote_przeboje, będą codziennie oceniane i komentowane w internecie oraz na antenie przez ekipę porannego programu Radia Złote Przeboje. Zaś najciekawsze zgłoszenia zostaną wyróżnione muzycznymi nagrodami - na zwycięzców czekają głośniki JBL.

Za koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja influencer marketingowa Brandlift.

- Zaproszenie do współpracy z Radiem Złote Przeboje przyjęły Honorata Skarbek, Ewa Szabatin, Sylwia Madeńska i wiele innych fantastycznych osób – dodaje Karina Hertel, Dyrektor Zarzadzająca BrandLift. – Dla nas wszystkich współpraca z mediami Agory jest ciekawym i inspirującym doświadczeniem. Wiemy, że influencer marketing, szczególnie wspierany takimi narzędziami, jak nasze autorskie #HashtagCircle, potrafi być świetną platformą do prowadzenia długoterminowych strategii komunikacyjnych. Dlatego cieszy nas zaufanie Grupy Radiowej Agory i fakt, że postanowiła postawić na sprawdzonych partnerów biznesowych.

Więcej szczegółów na temat Instagramowej akcji, która potrwa do końca października, można znaleźć na zloteprzeboje.pl.

Kampania reklamowa "Największe przeboje lat '80,'90,'00" będzie prowadzona do 19 listopada br. Reklamy Radia Złote Przeboje można zobaczyć na nośnikach AMS, w kinach sieci Helios, w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube) oraz w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Polityka"). Działania przygotowała Grupa Radiowa Agory, a zdjęcia do reklam wykonali Piotr Haltof & YOUME STUDIO.

W Radiu Złote Przeboje do końca października trwa także również konkurs o nazwie "80, 90, 2000", w którym redakcja sprawdza wiedzę uczestników na temat minionych dekad i utworów granych na antenie. Uważni słuchacze mogą liczyć na podpowiedzi Odety Moro i Kamila Balei dotyczące pytań. Osoba, który udzieli 3 poprawnych odpowiedzi, wygra 2000 złotych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
Od poniedziałku, 18 stycznia br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli głosować na swoje ulubione piosenki z listy aż 500 niezapomnianych przebojów. Na antenie stacji przez 3 tygodnie prezentowane będą wybrane utwory i historie ich powstania, a głosowanie potrwa na zloteprzeboje.pl. Od 8 lutego Radio Złote Przeboje każdego dnia zagra po 100 piosenek z listy, by finalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764