logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje nadaje już w Bieszczadach

  PR 10.08.2018, przeczytano 429 razy

W czwartek, 9 sierpnia 2018 r. w godz. popołudniowych Radio Złote Przeboje rozpoczęło nadawanie w Wetlinie na częstotliwości 103,6 FM. To 24. stacja lokalna pod marką Radio Złote Przeboje - dociera do mieszkańców Bieszczadów, m.in. Sanoka i Ustrzyków Dolnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-nadaje-juz-w-bieszczadach,37550,artykul.html

Na antenie nowej stacji można usłyszeć programy przygotowane przez zespół Radia Złote Przeboje, a także wiadomości i magazyny z informacjami lokalnymi, które tworzy newsroom Grupy Radiowej Agory.

Grupa Radiowa Agory otrzymała koncesję na nadawanie programu Radia Złote Przeboje ze stacji Wetlina w maju br.

Radio Złote Przeboje to sieć lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Dodatkowo rozgłośni można słuchać w dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami operacyjnymi iOS, Android oraz Windows, dzięki Tuba.FM - w internecie i aplikacji mobilnej, a także na platformach cyfrowych Polsat Cyfrowy i nc+.

Hasło rozgłośni to "Muzyka daje radość." Na jej antenie można usłyszeć największe przeboje lat 80. i 90. aż po lata współczesne oraz uznane klasyki z lat 60. i 70.

Poranny program Radia Złote Przeboje prowadzi Kamil Baleja razem Karoliną Wasielewską odpowiedzialną za wiadomości i reporterem Piotrem Jaworskim. Doskonale dobrana muzyka i świetni prowadzący gwarantują idealny początek dnia. W Radiu Złote Przeboje usłyszymy również Marzenę Rogalską w rozmowach z gwiazdami w audycji "Rogalska od kuchni" i Odetę Moro w audycji "Najlepszy weekend", w której nie brakuje ludzi z pasją i dobrych pomysłów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764