logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”

  PR 28.10.2022, przeczytano 464 razy
ilustracja

2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od dziś – piątku, 28 października br. stacja prezentuje zupełnie odmienione logo oraz kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla dzisiejszy charakter Radia Złote Przeboje, które jest nowoczesną rozgłośnią grającą energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-z-nowym-logo-i-kampania-_dobre-na-wszystko_,397773,artykul.html

Radio Złote Przeboje ma już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo stacji w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Oddaje aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe im lokalne newsy. Zarówno grana przez nią muzyka, jak i nadawane w niej audycje dostarczają radości i dają energię do działania przez cały dzień.

– Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Stawiamy na rozwój nie tylko w radiowym eterze, ale także w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół naszych kanałów w mediach społecznościowych.

Nowa identyfikacja jest już widoczna na stronie internetowej Radia Złote Przeboje, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz na platformie YouTube.

Od poniedziałku, 7 listopada br. odmieniona identyfikacja wizualna stacji będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej prowadzonej w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Hasłem kampanii Radia Złote Przeboje będzie „Dobre na wszystko”. – Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić – podkreśla Piotr Jaroszewski. Dopełnieniem głównego claimu będą rozwinięcia takie, jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, „Dobre na nudę” czy „Dobre na cały dzień”

– Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 30- i 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli w naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców – po posłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią – wyjaśnia Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Dlatego chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji.

Za stworzenie nowego logo oraz przygotowanie kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje odpowiadało gdańskie studio TOFU.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764