logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta

  PR 26.11.2020, przeczytano 368 razy
ilustracja

Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-znow-polaczy-sluchaczy-na-swieta,389344,artykul.html

Nadchodzące święta Bożego Narodzenia z pewnością będą nieco inne niż dotychczasowe - zespół Radia Złote Przeboje dzięki swojej grudniowej akcji postara się jednak, aby były tak samo radosne. Już w poniedziałek, 30 listopada rozgłośnia tradycyjnie rusza z zabawą "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta".

W ramach akcji do 23 grudnia br. trzy razy dziennie słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli na antenie złożyć życzenia komuś, z kim w te święta się nie zobaczą i podarować tej osobie bożonarodzeniowe drzewko.

Choinki zarówno dla słuchacza, który zgłosił się do konkursu, jak i wybranej przez niego osobie, redakcja stacji dostarczy pod same drzwi jeszcze przed świętami. Do konkursu można się zgłaszać na stronie zloteprzeboje.pl.

Akcję "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" wspiera kampania internetowa realizowana m.in. na stronach Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook i YouTube, a także autopromocja na antenie, na zloteprzeboje.pl oraz na profilach rozgłośni w mediach społecznościowych. Działania promocyjne przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
Od poniedziałku, 18 stycznia br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli głosować na swoje ulubione piosenki z listy aż 500 niezapomnianych przebojów. Na antenie stacji przez 3 tygodnie prezentowane będą wybrane utwory i historie ich powstania, a głosowanie potrwa na zloteprzeboje.pl. Od 8 lutego Radio Złote Przeboje każdego dnia zagra po 100 piosenek z listy, by finalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764