logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta

  PR 26.11.2020, przeczytano 682 razy
ilustracja

Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-zlote-przeboje-znow-polaczy-sluchaczy-na-swieta,389344,artykul.html

Nadchodzące święta Bożego Narodzenia z pewnością będą nieco inne niż dotychczasowe - zespół Radia Złote Przeboje dzięki swojej grudniowej akcji postara się jednak, aby były tak samo radosne. Już w poniedziałek, 30 listopada rozgłośnia tradycyjnie rusza z zabawą "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta".

W ramach akcji do 23 grudnia br. trzy razy dziennie słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli na antenie złożyć życzenia komuś, z kim w te święta się nie zobaczą i podarować tej osobie bożonarodzeniowe drzewko.

Choinki zarówno dla słuchacza, który zgłosił się do konkursu, jak i wybranej przez niego osobie, redakcja stacji dostarczy pod same drzwi jeszcze przed świętami. Do konkursu można się zgłaszać na stronie zloteprzeboje.pl.

Akcję "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" wspiera kampania internetowa realizowana m.in. na stronach Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook i YouTube, a także autopromocja na antenie, na zloteprzeboje.pl oraz na profilach rozgłośni w mediach społecznościowych. Działania promocyjne przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764