logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Drzazga w San Markos

  PR 11.07.2013, przeczytano 1189 razy
ilustracjastrzałka
Radosław Drzazga

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko Digital Art Directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online. Stanowisko to wpasowuje się w crossmediowy charakter kampanii tworzonych w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-drzazga-w-san-markos,19206,artykul.html

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Studiował Grafikę na kierunku Sztuka Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole technik Komputerowych oraz Szkole Mistrzów Reklamy. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI SA. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla Klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został Laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny za dział kreatywny pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Źródło: San Markos

Dodatkowe informacje:

San Markos - jako niezależna agencja typu full service działamy od ponad 13 lat. Zajmujemy się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm/marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL + digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii.
Agencja została dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (I miejsce w ogólnopolskim badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i PRESS). Jesteśmy Najbardziej Nagrodzoną Agencją 2009/2010: Srebrny Lew Cannes, Złote i Srebrne EFFIE, Złota Epica, Srebro Golden Drum, 3 x Złoto KTR, Grand Prix Media Trendy, Grand Prix Złote Orły.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764