Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko Digital Art Directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online. Stanowisko to wpasowuje się w crossmediowy charakter kampanii tworzonych w agencji.
Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Studiował Grafikę na kierunku Sztuka Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole technik Komputerowych oraz Szkole Mistrzów Reklamy. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI SA. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla Klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.
W 2008 został Laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny za dział kreatywny pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.
Źródło: San Markos