logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Juźwin Doradcą Zarządu ds. Digital w Kino Polska TV SA

  PR 18.05.2018, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Radosław Juźwin, który objął funkcję Doradcy Zarządu ds. Digital. Radosław Juźwin odpowiada za rozwój produktów cyfrowych spółki, głównie platformy wideo na żądanie Filmbox Live.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-juzwin-doradca-zarzadu-ds.-digital-w-kino-polska-tv-sa,36550,artykul.html

– Cieszymy się, że Radosław Juźwin dołączył do naszego zespołu. Serwis Filmbox Live to produkt z ogromnym potencjałem biznesowym, który z pomocą Radka zamierzamy w pełni wykorzystać – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.

W ostatnim czasie Radosław Juźwin współpracował z Grupą Onet.pl SA, gdzie jako konsultant pomagał rozwijać krótkie formy kontentu wideo. W latach 2015-2017 jako Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w TVN SA odpowiadał m.in. za rozwój serwisu VOD tej spółki – Player.pl. We wcześniejszych latach był związany z platformą nc+, telewizją nowej generacji n oraz HBO, gdzie na stanowiskach menedżerskich odpowiadał za sprzedaż, rozwój i obsługę klienta.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764