logo
WIADOMOŚCI

Radosław Juźwin Doradcą Zarządu ds. Digital w Kino Polska TV SA

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2018, przeczytano 124 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Radosław Juźwin, który objął funkcję Doradcy Zarządu ds. Digital. Radosław Juźwin odpowiada za rozwój produktów cyfrowych spółki, głównie platformy wideo na żądanie Filmbox Live.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-juzwin-doradca-zarzadu-ds.-digital-w-kino-polska-tv-sa,36550,artykul.html

– Cieszymy się, że Radosław Juźwin dołączył do naszego zespołu. Serwis Filmbox Live to produkt z ogromnym potencjałem biznesowym, który z pomocą Radka zamierzamy w pełni wykorzystać – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.

W ostatnim czasie Radosław Juźwin współpracował z Grupą Onet.pl SA, gdzie jako konsultant pomagał rozwijać krótkie formy kontentu wideo. W latach 2015-2017 jako Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w TVN SA odpowiadał m.in. za rozwój serwisu VOD tej spółki – Player.pl. We wcześniejszych latach był związany z platformą nc+, telewizją nowej generacji n oraz HBO, gdzie na stanowiskach menedżerskich odpowiadał za sprzedaż, rozwój i obsługę klienta.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśr&oacu...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
 
piątek 25.05.2018, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone