logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”

  PR 26.03.2024, przeczytano 778 razy
ilustracja
fot. Waldemar Kompała

We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-kotarski-prowadzacym-teleturnieju-_va-banque_,403610,artykul.html

Teleturniej „Va Banque” – oparty na amerykańskim formacie „Jeopardy!” – to program, w którym uczestnicy muszą wykazać się wiedzą i refleksem. Konwencja programu zakłada podawanie uczestnikom odpowiedzi, do których muszą ułożyć pytania.

Przez większość mojego dorosłego życia zajmowałem się popularyzacją wiedzy, a teraz czas wiedzą się nieco pobawić. Pamiętam dobrze, jak lata temu z wypiekami na twarzy oglądałem pierwszy „Va Banque” prowadzony przez Kazimierza Kaczora i zawsze zastanawiałem się, dlaczego uczestnicy tak brzydko piszą po swoich pulpitach. Dzisiaj wiem, że wcale nie jest to takie łatwe, nie mówiąc o tym, że już zupełnie trudne jest udzielenie prawidłowej odpowiedzi na pytania z tak wielu różnych kategorii - mówi Radosław Kotarski. To dla mnie duże wyróżnienie, że zostałem zaproszony do tego programu, zwłaszcza, że wcześniej prowadzili go wybitni szermierze słowa i elegancji – podkreśla nowy prowadzący.

Radosław Kotarski jest twórcą programu „Polimaty” w serwisie YouTube oraz „Podróży z historią” w TVP. Jest jednym z gospodarzy „Podsiadło Kotarski Podcast”. Radosław Kotarski to także autor bestsellerowych książek: „Nic bardziej mylnego”, w której obala rozpowszechniane mity naukowe; „Włam się do mózgu”, opisującej nowoczesne metody uczenia się oraz „Inaczej”, poświęconej najskuteczniejszym sposobom na organizację własnego środowiska pracy. Ostatnio wydał także zbiór opowiadań.

Teleturniej „Va Banque” w nowej odsłonie będzie można oglądać od poniedziałku do soboty o godz. 18:10 w TVP2, pierwszy odcinek programu we wtorek, 2 kwietnia.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że telewizja, która ma tak wiele rozpoznawalnych twarzy, musiała do programu zatrudnić kolesia znanego wyłącznie z reklamy banku.

avatar użytkownika
,

A do reklamy banku zatrudniono go bo znany był skąd?  

avatar użytkownika
,

Znikąd.
  

avatar użytkownika
,

To Desperados go zatrudnił?  

avatar użytkownika
,

To, że ktoś go zatrudnił nie oznacza, że jest z czegoś znany.

To, że TVP ma co najmniej kilkanaście twarzy, które mogłyby prowadzić i już mają kontrakty...
  

avatar użytkownika
,

No to albo desperados, albo dywersant. No bo jak inaczej - zatrudniać takiego nieznanego, do reklamy? Bank pewnie na tym nieźle popłynął...  

avatar użytkownika
,

Abo mają jakiś wewnętrzny regulamin.
I jakiś redaktor podejmuje decyzje z nim zgodne, w jego mniemaniu,
I nikt ich nie kontestuje, bo musiałby szukać nowej pracy.
  

avatar użytkownika
,

I ten redaktor podetknął Kotarskiego bankowi? Wszechpotężny jakiś...  

avatar użytkownika
,

Bywają tacy redaktorzy, niepozorni, a jednak wszyscy się ich boją.  

avatar użytkownika
,

Czyli że bank sam sobie zrobił ziazia? Strachliwy strasznie... Oparł kampanię reklamową na rozpoznawalnej twarzy, która wcale nie jest rozpoznawalna. A może bank powinien pociągnąć do odpowiedzialności agencję reklamową? Może to agencja nie wiedziała co robi? Skoro telewizja nie wie co robi, banki nie wiedzą co robią - to może i agencje reklamowe nie wiedzą? Albo dywersjonują?  

avatar użytkownika
,

Jakiś czas temu pewien sportowiec reklamował cośtam.
A całkiem niedawno się okazało, że jest zwolennikiem całkowitej swobody w zabijaniu dzikich zwierząt oraz nie widzi problemu w pozowaniu do zdjęcia z organizatorem farmy trolli politycznych, podejrzewanym o rozpowszechnianie informacji pozyskanych w sposób nielegalny przez Pegasusa.

Zatem tak, czasem tak jest, że firmy sobie robią ziazia, choć myślą, że nie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli myśleli że rozpoznawalny - a nierozpoznawalny. Mylny błąd jednym słowem...  

avatar użytkownika
,

Lub celowe działanie jakiegoś redaktora, który może.  

avatar użytkownika
,

Podsumujmy to tak: telewizja myślała, że jest rozpoznawalny, agencja myślała, że jest rozpoznawalny, bank myślał, że jest rozpoznawalny, redaktor myślał, że jest rozpoznawalny. A Ty myślisz, że nie jest rozpoznawalny.  

avatar użytkownika
,

Podsumowujesz w czyimś poza swoim imieniu?  

avatar użytkownika
,

Czy to ważne? Przecież i tak wszyscy się mylą.  

avatar użytkownika
,

A próbowałeś czytać tych, którzy się nie mylą?
To czasem pomaga na przerośnięty mesjanizm.
  

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764