logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Kwiatkowski dołącza do We!re Fantasy

  PR 06.10.2022, przeczytano 150 razy

Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-kwiatkowski-dolacza-do-we%21re-fantasy,397503,artykul.html

Swoją karierę w gamingu rozpoczął już w 2006 roku, realizując pierwsze esportowe projekty. W 2009 roku rozszerzył swoje działania o współprace z influencerami gamingowymi. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak ESL, G2 Esports, Fantasyexpo, LifeTube, Gameset oraz Rokmates. Współpracował z takimi markami jak NVIDIA, PLAY, REALME, ASUS, MICROSOFT czy MSI oraz przeprowadził setki projektów z największymi twórcami internetowymi.

Radek Kwiatkowski dołączył do WE!RE FANTASY na stanowisko Head of Agency i przejmie on zarządzanie teamem account managerów marek endemicznych i nieendemicznych dbając o to, by jakość realizowanych przez WE!RE FANTASY projektów influencerskich weszła na wyższy level komunikacji marketingowej. Wspólnie z Mateuszem Góreckim, Managing Directorem WE!RE FANTASY zadbają o rozwój agencji a także o zmianę oblicza influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności.

- Dołączenie Radka Kwiatkowskiego do zespołu WE!RE Fantasy to mocny krok, który pozwoli nam jeszcze efektywniej realizować cele, które postawiliśmy sobie w momencie powstawania WE!RE FANTASY. Ogromna wiedza i doświadczenie Radka, które zdobywał na przestrzeni lat w wielu firmach z pewnością będzie mocnym boostem dla naszego zespołu - mówi Mateusz Górecki, WE!RE FANTASY.

Źródło: WE!RE FANTASY

www.werefantasy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764