logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Majdan dołącza do newsroomu Przeglądu Sportowego Onet

  PR 24.06.2022, przeczytano 210 razy

Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-majdan-dolacza-do-newsroomu-przegladu-sportowego-onet,396374,artykul.html

– Radosław Majdan to nie tylko były świetny piłkarz i reprezentant Polski, ale też znacząca postać w ogóle szeroko rozumianej polskiej popkultury. Jednak co dla nas najważniejsze – jest znakomitym piłkarskim ekspertem z ogromną wiedzą i ciekawymi spostrzeżeniami. I przede wszystkim – nie ma problemu z wyrażaniem swoich, często bardzo wyrazistych, poglądów. Bardzo się cieszymy, że do nas dołączy. Mamy potężne wzmocnienie – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

Radosław Majdan jest byłym bramkarzem, reprezentantem Polski, uczestnikiem mistrzostw świata w 2002 roku. Zaczynał karierę w Pogoni Szczecin, grał w niej przez 12 lat, a potem występował w Turcji, Grecji i Izraelu. Po powrocie do kraju, już w barwach Wisły Kraków wywalczył dwa tytuły mistrzowskie.  Karierę zakończył w 2010 roku w Polonii Warszawa. W stołecznym klubie był również m.in. dyrektorem sportowym oraz trenerem bramkarzy.

Poza boiskiem zajmował się biznesem, show biznesem i polityką. Od kilku lat jest również ekspertem telewizyjnym.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764