logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.01.2019, przeczytano 188 razy

Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-smorga-businness-directorem-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380824,artykul.html

Do powierzonych mu zadań należy zarządzanie nowym biznesem oraz koordynacja wybranych projektów agencji. W zdobywaniu biznesu będzie wspierał wszystkie kompetencje agencji - strategię, kreację, social media, TECH&LAB, event i PR: - Liczymy, że duże doświadczenie Radka w prowadzeniu klientów w zakresie komunikacji 360 z naciskiem na innowacyjne działania digitalowe, pozwoli nam rozwijać współpracę z klientami - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Dodatkowo kultura pracy i obycie międzynarodowe Radka pomoże nam wypłynąć na szerokie wody marketingu międzynarodowego - dodaje.

Smorga pracuje w reklamie od dziesięciu lat. Ostatnio był związany z agencją Walk Creative, ale większość swojej kariery zawodowej spędził w agencji J. Walter Thompson. Zdobył w niej doświadczenie m.in. w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami i w realizacji kampanii we wszystkich kanałach komunikacji, odpowiadał za nowy biznes oraz rozwój oferty spółek grupy. Uczestniczył także w międzynarodowych projektach JWT, współpracując z oddziałami tej sieci na różnych kontynentach. Pracował dla takich firm i marek, jak m.in. Maspex (Tymbark, Kubuś), CEDC (Żubrówka), PLL LOT, Bahlsen, HBO, Microsoft, E. Wedel. Jest także laureatem programu biznesowego High Potential Club dla najlepszych liderów z sieci JWT, realizowanego w JWT New York.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764