logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee

  PR 20.05.2024, przeczytano 390 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-tarczynski-z-eskimi-do-veovee,404287,artykul.html

Jako nowy członek zespołu, Radosław Tarczyński zajmie się stworzeniem strategii działu oraz dostarczaniem kompleksowych rozwiązań technologicznych i produktowych dla klientów.

Jestem bardzo podekscytowany możliwością współpracy z zespołem Veovee i tworzenia innowacyjnych rozwiązań mobilnych dla klientów – mówi Radosław TarczyńskiWierzę, że moje doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu oraz pasja do technologii mobilnych pozwolą nam osiągnąć wyjątkowe rezultaty i dostarczyć klientom najlepsze produkty reklamowe i usługi technologiczne.

Retail to najszybciej rozwijająca się branża, jeśli chodzi o technologie mobilne. Non stop poszukujemy nowych, angażujących rozwiązań, tak by każda kolejna kampania była efektywna biznesowo, atrakcyjna wizualnie i zapadała w pamięć użytkowników sposobem realizacji – dodaje Joanna Bosakirska, szefowa działu sprzedaży w VeoveeBardzo ważne w rozwoju Veovee jest kształtowanie i tworzenie rozwiązań dedykowanych pod tę właśnie branżę, a dzięki wiedzy technologicznej i zaangażowaniu Radosława firma w pełni pokryje zapotrzebowanie i oczekiwania klientów w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań.

Przed dołączeniem do Veovee Radosław Tarczyński zdobywał doświadczenie w spółkach technologicznych z branży mediów, ostatnio pełniąc funkcję Country Managera w spółce Eskimi. Wcześniej pracował także dla Proxi Cloud oraz Netsprint Group.

Źródło: Veovee

Dodatkowe informacje:

O Veovee:
To agencja specjalizująca się w działaniach digital marketingowych, ze szczególnym naciskiem na kampanie mobile. W przyjazny, naturalny i zarazem innowacyjny sposób pomagamy połączyć reklamodawców z użytkownikami. Tworzymy interaktywne kreacje dopasowane do potrzeb naszych klientów i odbiorców. Doradzamy na każdym etapie projektu – od koncepcji i pomysłu kreatywnego, przez realizację i optymalizację, aż po podsumowanie działań.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
Ola Głębicka szefową marketingu w Iberionie
Od czerwca b.r. odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Jacek Dąbrowski dołącza do zespołu sprzedaży Grupy Iberion
Od czerwca pełni funkcję Head of PMP i jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w obszarze kampanii programatycznych. Zakres jego działania będzie obejmował również sprzedaż bezpośrednią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764