logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosny Piotr Adamczyk w kampanii Eurobanku

  PR 21.10.2015, przeczytano 3971 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 października 2015 roku emitowany jest nowy spot reklamowy eurobanku, w którym Piotr Adamczyk wyjaśnia, jak w 3 prostych krokach zarobić na lokacie 5%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radosny-piotr-adamczyk-w-kampanii-eurobanku,26330,artykul.html

Bo bycie zaradnym procentuje” – tymi słowami, po przedstawieniu 3 prostych kroków do zarobienia na lokacie 5%, zwraca się do widzów Piotr Adamczyk w nowym spocie reklamowym eurobanku, który od 19 października br. emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Spot jest częścią trwającej od początku października kampanii marketingowej promującej „Lokatę na dobry start” eurobanku.

Kampania marketingowa „Lokaty na dobry start”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 30 listopada 2015 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: eurobank

Dodatkowe informacje:

Tytuł: Lokata 5%
Klient: eurobank
Agencja: GPD
Branża: finanse
Typ kampanii: lokata 5%
Termin: listopad 2015
Dom mediowy: Starcom
Dom produkcyjny: Propeller Film
Producent: Marta Kubicka
Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska,
Art Director: Marek Wydłowski
Copywriter: Marta Mazurkiewicz
Account Director: Alicja Łacna
Scenariusz: Marta Mazurkiewicz i Marek Wydłowski
Kompozytor muzyki: Rought Funker
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Operator: Bartosz Kaczmarek

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764