Od 19 października 2015 roku emitowany jest nowy spot reklamowy eurobanku, w którym Piotr Adamczyk wyjaśnia, jak w 3 prostych krokach zarobić na lokacie 5%.
„Bo bycie zaradnym procentuje” – tymi słowami, po przedstawieniu 3 prostych kroków do zarobienia na lokacie 5%, zwraca się do widzów Piotr Adamczyk w nowym spocie reklamowym eurobanku, który od 19 października br. emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Spot jest częścią trwającej od początku października kampanii marketingowej promującej „Lokatę na dobry start” eurobanku.
Kampania marketingowa „Lokaty na dobry start”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 30 listopada 2015 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.
Źródło: eurobank