logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość"

  PR 23.02.2018, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radzka-i-poszukiwacz-w-filmie-plusha-_abonament-na-milosc_,35560,artykul.html

Plush od ponad dwóch lat wspiera swoje działania współpracą z dopasowanymi do młodej grupy docelowej influencerami. Wspólne projekty zostały już zrealizowane z Sucharem Codziennym, Poszukiwaczem, Radzką, Jackiem Gadovskym i Agnieszką Grzelak. Działania z internetowymi twórcami są elementem strategii digitalowej marki, która stanowi uzupełnienie do kampanii ATL-owych i komunikacji oferty abonamentowej z telefonem za złotówkę na start.

Główne założenia działań prowadzonych w mediach społecznościowych Plusha to realizacja przez brand hero marki wyzwań bez konsekwencji z „Bucket list". Plush lądował już w kosmosie, przygotowywał wyprawę na bezludna wyspę, zostawał szefem mafii, a nawet nurkował z rekinami. Teraz postanawił zostać reżyserem, a do swojej pierwszej produkcji zatrudnił youtuberów - Radzką oraz Adama Poszukiwacza (Adama Knowshow).

Wybór influencerów oraz forma współpracy to przemyślana strategia, która posługując się językiem młodych i odpowiednim formatem ma dotrzeć do grupy docelowej, czyli osób dostępnych i aktywnych przede wszystkim w mediach społecznościowych.

Radzka i Adam Poszukiwacz prowadzą własne, cieszące się dużą popularnością, kanały na YouTubie Produkcje Radzkiej, poświęcone głównie modzie i trendom, obserwowane przez prawie 100 tysięcy osób, natomiast mający ponad milion subskrybentów kanał Adama Poszukiwacza przedstawia filmiki podbijające Internet. Ten wyjątkowy duet youtuberów wspomaga budowanie wartościowego wizerunku brandu Plush.

Dedykowany social mediom materiał video promuje ofertę smartfon za złotówkę na start, dostępną na stronie plushbezlimitu.pl. W ciągu zaledwie kilku dni film został obejrzany przez ponad 120 000 użytkowników Facebooka oraz YouTube’a i spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez fanów Plusha oraz influencerów.

Za kreację i działania w social mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum, a produkcję przygotował dom produkcyjny TFP.

Źródło: Plus

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

120 tys.
Idą na rekord świata.

avatar użytkownika
,

Uważasz że 120 tys. wyświetleń filmu w kilka dni to tak kiepski wynik, że daje podstawy oby obśmiewać pracę agencji zaangażowanych w kampanię?  

,

Uważam, że:
120 tys.
Idą na rekord świata.
  

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764