logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość"

  PR 23.02.2018, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radzka-i-poszukiwacz-w-filmie-plusha-_abonament-na-milosc_,35560,artykul.html

Plush od ponad dwóch lat wspiera swoje działania współpracą z dopasowanymi do młodej grupy docelowej influencerami. Wspólne projekty zostały już zrealizowane z Sucharem Codziennym, Poszukiwaczem, Radzką, Jackiem Gadovskym i Agnieszką Grzelak. Działania z internetowymi twórcami są elementem strategii digitalowej marki, która stanowi uzupełnienie do kampanii ATL-owych i komunikacji oferty abonamentowej z telefonem za złotówkę na start.

Główne założenia działań prowadzonych w mediach społecznościowych Plusha to realizacja przez brand hero marki wyzwań bez konsekwencji z „Bucket list". Plush lądował już w kosmosie, przygotowywał wyprawę na bezludna wyspę, zostawał szefem mafii, a nawet nurkował z rekinami. Teraz postanawił zostać reżyserem, a do swojej pierwszej produkcji zatrudnił youtuberów - Radzką oraz Adama Poszukiwacza (Adama Knowshow).

Wybór influencerów oraz forma współpracy to przemyślana strategia, która posługując się językiem młodych i odpowiednim formatem ma dotrzeć do grupy docelowej, czyli osób dostępnych i aktywnych przede wszystkim w mediach społecznościowych.

Radzka i Adam Poszukiwacz prowadzą własne, cieszące się dużą popularnością, kanały na YouTubie Produkcje Radzkiej, poświęcone głównie modzie i trendom, obserwowane przez prawie 100 tysięcy osób, natomiast mający ponad milion subskrybentów kanał Adama Poszukiwacza przedstawia filmiki podbijające Internet. Ten wyjątkowy duet youtuberów wspomaga budowanie wartościowego wizerunku brandu Plush.

Dedykowany social mediom materiał video promuje ofertę smartfon za złotówkę na start, dostępną na stronie plushbezlimitu.pl. W ciągu zaledwie kilku dni film został obejrzany przez ponad 120 000 użytkowników Facebooka oraz YouTube’a i spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez fanów Plusha oraz influencerów.

Za kreację i działania w social mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum, a produkcję przygotował dom produkcyjny TFP.

Źródło: Plus

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764