logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft

  PR 04.08.2020, przeczytano 265 razy
ilustracja

Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-albin-nowym-dyrektorem-marketingu-i-operacji-w-polskim-oddziale-microsoft,387978,artykul.html

- Transformacja firmy Microsoft, ale przede wszystkim naszych klientów i partnerów, już od dawna nie jest kwestią tylko technologii. To zmiana myślenia o ludziach, kulturze pracy i biznesie w jego różnych wymiarach. Technologia jest narzędziem, które tę transformację przyspiesza i czyni bardziej skuteczną. Dlatego tym bardziej cieszę się, że wracam do działu Marketing & Operations w tak ważnym dla całego rynku i Microsoft momencie, w czasach rozwoju inwestycji Polskiej Doliny Cyfrowej, pierwszego w Polsce i regionie CEE centrum przetwarzania danych. Jestem pewny, że właśnie to przedsięwzięcie oraz idące za nim programy zwiększania kompetencji cyfrowych pracowników polskich firm, partnerów Microsoft i studentów, otworzą szereg nowych szans dla polskich przedsiębiorstw. W efekcie pozwolą nam dołożyć kolejną cegiełkę do rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce – mówi Rafał Albin, Dyrektor Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft.

Rafal Albin dołączył do Microsoft ponad 11 lat temu i zajmował różne stanowiska kierownicze w kraju i regionie. W tym czasie z powodzeniem realizował projekty na rzecz upowszechnienia technologii chmurowej, współpracując z klientami, partnerami i środowiskiem deweloperów.

Swoją pracę w Microsoft rozpoczął obejmując stanowisko kierownika grupy produktowej Windows. Od 2013 roku kierował zespołem Nowych Technologii (Developer Experience) odpowiedzialnym za wprowadzanie na rynek najnowszych rozwiązań firmy oraz transformację i rozwój współpracy ze środowiskami deweloperskimi i przedsiębiorstwami tworzącymi oprogramowanie w oparciu o technologię Microsoft (ISV). Od 2016 roku był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań konsumenckich na terenie Polski oraz Rumunii. Będąc Członkiem Zarządu polskiego oddziału Microsoft należał również do kierownictwa działu Consumer and Devices Sale w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Ostatnio, jako CEE Enterprise Channel Management Lead, Rafał Albin wspierał proces transformacji cyfrowej klientów Microsoft w ramach kanału partnerskiego w tym regionie.

Nowy Dyrektor Marketingu i Operacji w Microsoft Polska jest związany z branżą IT od 1999 roku. Początkowo prowadził własną firmę dostarczającą i wdrażającą oprogramowanie oraz usługi IT w przedsiębiorstwach z sektora MŚP. W kolejnych latach Rafał Albin był związany z rynkiem dystrybucyjnym będąc odpowiedzialnym za szereg obszarów zarówno na poziomie krajowym jak i regionalnym.

Rafał Albin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Politechniki Wrocławskiej.

Źródło: Microsoft

www.microsoft.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764