logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Broniarek w Red8 Advertising

  PR 16.07.2018, przeczytano 407 razy

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-broniarek-w-red8-advertising,37257,artykul.html

Broniarek przeszedł do Red8 Advertising z Ogilvy & Mather, gdzie pracował od 2012 roku. Wcześniej sprawował podobną funkcję w agencji 180heartbeats. Doświadczenie zdobywał także m.in. w MRM Worldwide oraz K2 Internet.

Realizowane przez niego działania reklamowe zostały nagrodzone złotym, srebrnym i brązowym Effie. Równolegle, Broniarek jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu.

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764