logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Jakubowiak dyrektorem Pionu Marketingu Link4

  PR 10.06.2024, przeczytano 358 razy
ilustracja

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-jakubowiak-dyrektorem-pionu-marketingu-link4,404579,artykul.html

Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012. Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.

Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

Nowy dyrektor marketingu LINK4 jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością Marketing. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu Leadership (m.in. LEAP) i digital marketingu. Pasjonuje się literaturą science fiction, narciarstwem, tenisem i kite-surfingiem. 

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764