logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Kaniecki dołącza do Salestube

  PR 02.12.2024, przeczytano 927 razy
ilustracja

Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne wykorzystanie potencjału technologii i danych w ich działaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru paid social. Bogate doświadczenie Rafała w rozwoju marek i obsłudze klientów międzynarodowych umocni pozycję Salestube jako preferowanego partnera konsultingowego dla globalnych klientów w dziedzinie MarTech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-kaniecki-dolacza-do-salestube,406689,artykul.html

Nowy Paid Social & Partnerships Director Salestube od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive. Ostatnie blisko 3 lata spędził w strukturach TikTok, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region CEE. Wcześniej przez 8 lat związany był z Meta, gdzie w latach 2020-2022 jako Head of Agency Poland & CEE odpowiadał za partnerstwa agencyjne.

Rafał doskonale łączy ekspercką wiedzę z umiejętnością budowania trwałych relacji biznesowych. Jego doświadczenie obejmuje także zarządzanie dużymi zespołami, rozwijanie ich kompetencji oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi technologicznych, które usprawniają procesy marketingowe.

"Dołączenie Rafała do Salestube w roli Paid Social & Partnerships Director, stanowi niezwykle silne wzmocnienie naszych kompetencji. Jego osobowość, doświadczenie i kwalifikacje doskonale wpisują się w nasze ambicje i wizję tego, gdzie chcemy dążyć jako preferowany partner konsultingowy dla światowych marek. Jesteśmy dumni z tego, że tak doświadczone osoby wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą realizować się zawodowo."

Magdalena Pobikrowska, Senior Media Operations Director w Salestube.

Rafał Kaniecki w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social. 

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Tomalska zarządza zespołem Michała Banaszewskiego w VML
Michał Banaszewski - Managing Partner w polskim oddziale VML - opuszcza agencję po prawie 14 latach.
Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764