logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Kochański – z Agito.pl do Estoremedia

  PR 02.03.2016, przeczytano 1427 razy

Rafał Kochański z początkiem marca przechodzi z Agito.pl do eStoreMedia. Jest on kolejnym managerem, który wzmocni zespół warszawskiej firmy, odnoszącej sukcesy na zagranicznych rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-kochanski-%E2%80%93-z-agito.pl-do-estoremedia,27690,artykul.html

Rafał Kochański ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu w znanych międzynarodowych koncernach. Swoją karierę rozpoczął w Procter & Gamble, gdzie był Brand Managerem, następnie doświadczenie zdobywał w Marsie, Makro Cash and Carry Poland (gdzie był szefem Marketingu). Do eStoreMedia przechodzi ze stanowiska Marketing Director w Agito.pl.

W eStoreMedia Rafał Kochański obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za eStoreContent.com, jest to usługa międzynarodowa wspierająca producentów oraz sklepy internetowe w atrakcyjnym oraz rzetelnym prezentowaniu produktów online.

Źródło: eStoreMedia

Dodatkowe informacje:

eStoreMedia to firma istniejąca od 2009 roku, zajmuje się wspomaganiem marketów w prezentowaniu ich produktów w kanałach cyfrowych. Kluczowymi projektami agencji są badania obecności marek w sklepach internetowych oraz mediach typu „3rd-party” realizowane w ponad 30 rynkach dla międzynarodowych koncernów takich jak Microsoft, P&G, Nike, czy Nestle. Obecnie Spółka zatrudnia ponad 40 osób w 2 warszawskich biurach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764