logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars

  PR 21.05.2024, przeczytano 327 razy
ilustracja

Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-lampasiak-ponownie-jurorem-w-mad-stars,404302,artykul.html

Jest to międzynarodowy festiwal marketingu, reklamy i treści cyfrowych, który łączy kreatywność z najnowocześniejszymi technologiami. Już od kilkunastu lat jest jednym z najbardziej cenionych branżowych konkursów we wschodniej części naszego globu.

- W zgłaszanych tam pracach można dostrzec ogromną ilość świeżych pomysłów, zobaczyć zupełnie inną perspektywę myślenia i poznać najnowsze trendy, które powstają na drugim końcu świata. Bardzo się z tego cieszę i liczę, że uda mi się przenieść sporą dawkę inspiracji ze wschodniego świata reklamy na nasze własne podwórko - podkreśla Rafał Lampasiak.

Źródło: Mullenlowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764