logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2018

  PR 05.12.2018, przeczytano 164 razy

We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza nagroda dla przedstawiciela Hochland Polska w historii tego konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-masiak-z-hochland-polska-dyrektorem-marketingu-roku-2018,380418,artykul.html

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

W plebiscycie Dyrektor Marketingu Roku 2018 Rafał Masiak otrzymał nagrodę w kategorii – Produkty żywnościowe. Kapituła oceniała działania marketingowe dla flagowego produktu Hochland Polska – serka Almette. Projekty zrealizowane w latach 2017-2018 pod kierownictwem Dyrektora Rafała Masiaka, uczyniły z Almette najcenniejszą markę w portfolio firmy z najlepszym wynikiem sprzedażowym. Jakość i kreatywność wdrażanych działań strategicznych, miały również znaczący wpływ na budowę silnych relacji z konsumentami. W ich opinii Almette to najbardziej lubiana marka w swojej kategorii.

- Obecnie Polska jest największym rynkiem sprzedaży Almette w całej Grupie Hochland. – mówi Rafał Masiak. - Marka ugruntowała pozycję lidera rynku odnotowując wzrosty we wszystkich wskaźnikach sprzedaży. Niezwykle cieszy mnie fakt, że sukcesy na polu marketingu i sprzedaży, zostały docenione przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. To wynik ciężkiej pracy całego zespołu, za co bardzo dziękuję!

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Piękno w każdym wymiarze” – właśnie tak brzmi hasło przewodnie konkursu „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi po raz drugi mają okazję wykazać się kreatywnością w projektowaniu wzorów graweru.
Serviceplan Group, siostrzana spółka należącej do Group One agencji Change Serviceplan została wyróżniona tytułem Niezależnej Agencji Roku 2019, a cała Serviceplan Group zdobyła aż 24 nagrody na zakończonym w zeszłym tygodniu New York Festivals Advertising Awards.
Wyświetlacze Crystal LED firmy Sony z nagrodą Display Industry Award
Firma Sony poinformowała, że jej system wyświetlaczy Crystal LED otrzymał tytuł „Display of the Year” (Wyświetlacz roku) w organizowanym przez stowarzyszenie SID (Society for Information Display) konkursie Display Industry Award 2019. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 15 maja podczas uroczystego lunchu, który zorganizowano w ramach sympozjum Display Week.
McDonald’s Polska wraz z agencją MJCC otrzymały prestiżową nagrodę SABRE Awards. Firmy zwyciężyły w kategorii The Baltic z kampanią „Witamy w McDonald’s”.
Mindshare Polska domem mediowym roku 2019
23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764