logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2023

  PR 17.11.2023, przeczytano 713 razy
ilustracja

Już od 12 lat jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku docenia wybitnych i odważnych marketerów wychodząc z założenia, że bez dobrego marketingu nawet najlepsza marka, firma czy instytucja nie jest w stanie przetrwać. W tegorocznej edycji konkursu tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence trafił w ręce Rafała Masiaka z Hochland Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-masiak-z-hochland-polska-dyrektorem-marketingu-roku-2023,402116,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez wydawcę serwisu mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszych trendach i zmianach w branży digital i marketing w Polsce. W 12. edycji konkursu kapituła oceniała osoby i zespoły w 52 kategoriach, a uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie.

Rafał Masiak w Hochland Polska na stanowisku dyrektora marketingu w randze członka zarządu firmy pracuje od 2016 roku. Odpowiada za rozwój i promocję Hochland na rynku FMCG. Pod jego kierownictwem firma opracowała długofalową i skuteczną strategię dla swoich marek, wprowadzając nowe produkty, przekraczając tradycyjne podejście i tworząc angażujące relacje z konsumentami.

To nie pierwszy tytuł Dyrektora Marketingu Roku dla Rafała Masiaka. W 2018 roku triumfował w kategorii Produkty Żywnościowe, natomiast w tegorocznej edycji zdobył tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence za zbudowanie Love Brand, o czym sam mówi tak: Stworzenie Love Brand jest możliwe tylko w ujęciu długofalowym, ale dzięki temu marka jest odporna na kryzysy, ponieważ zawsze jest dla niej miejsce w sercu i koszyku zakupowym konsumenta. Pomysł na marki, odwaga i wyjście poza schemat oraz konsekwencja w działaniu – to trzy filary strategii long-term dla marek, które pozwoliły stworzyć Love Brand. Hochland i Almette to pożądane marki w swoich kategoriach, cieszące się zaufaniem konsumentów i notujące wzrosty udziałów rynkowych.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy zwycięzców 25. edycji Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Empik. Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.
CSR Poland Awards - 3. edycja konkursu dla firm
Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich...
IAB MIXX Awards – Hochland Polska wśród nominowanych
IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland...
Natalia Borawska jurorką konkursu Galerii Plakatu AMS
Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Zgłoszenia będzie oceniać m.in. Natalia Borawska, Creative Director w VML.
Potrójny międzynarodowy sukces pracowni Tremend
Projekty spod kreski pracowni architektonicznej Tremend zdobyły aż trzy nagrody w prestiżowym konkursie European Property Award 2024, zwyciężając w swoich kategoriach. Tym samym polscy architekci zakwalifikowali się do międzynarodowego etapu i już wkrótce powalczą o statuetkę International Property Award 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764