logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Masiak z Hochland Polska Dyrektorem Marketingu Roku 2023

  PR 17.11.2023, przeczytano 359 razy
ilustracja

Już od 12 lat jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku docenia wybitnych i odważnych marketerów wychodząc z założenia, że bez dobrego marketingu nawet najlepsza marka, firma czy instytucja nie jest w stanie przetrwać. W tegorocznej edycji konkursu tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence trafił w ręce Rafała Masiaka z Hochland Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-masiak-z-hochland-polska-dyrektorem-marketingu-roku-2023,402116,artykul.html

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez wydawcę serwisu mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszych trendach i zmianach w branży digital i marketing w Polsce. W 12. edycji konkursu kapituła oceniała osoby i zespoły w 52 kategoriach, a uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie.

Rafał Masiak w Hochland Polska na stanowisku dyrektora marketingu w randze członka zarządu firmy pracuje od 2016 roku. Odpowiada za rozwój i promocję Hochland na rynku FMCG. Pod jego kierownictwem firma opracowała długofalową i skuteczną strategię dla swoich marek, wprowadzając nowe produkty, przekraczając tradycyjne podejście i tworząc angażujące relacje z konsumentami.

To nie pierwszy tytuł Dyrektora Marketingu Roku dla Rafała Masiaka. W 2018 roku triumfował w kategorii Produkty Żywnościowe, natomiast w tegorocznej edycji zdobył tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence za zbudowanie Love Brand, o czym sam mówi tak: Stworzenie Love Brand jest możliwe tylko w ujęciu długofalowym, ale dzięki temu marka jest odporna na kryzysy, ponieważ zawsze jest dla niej miejsce w sercu i koszyku zakupowym konsumenta. Pomysł na marki, odwaga i wyjście poza schemat oraz konsekwencja w działaniu – to trzy filary strategii long-term dla marek, które pozwoliły stworzyć Love Brand. Hochland i Almette to pożądane marki w swoich kategoriach, cieszące się zaufaniem konsumentów i notujące wzrosty udziałów rynkowych.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764