logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Masny dołącza do Gethero. Nowym managerem Michał Kubiak

  PR 09.06.2022, przeczytano 342 razy
ilustracja

Do grona twórców zrzeszonych we wrocławskiej agencji dołączył Rafał Masny – jeden z założycieli grupy AbstrachujeTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-masny-dolacza-do-gethero.-nowym-managerem-michal-kubiak,396204,artykul.html

Rafał Masny od blisko 10 lat aktywnie działa w przestrzeni internetowej. Jest jednym z założycieli AbstrachujeTV, który od wielu lat należy grona najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube. Obecnie prowadzi autorski Masny Kanał, na którym publikuje treści o charakterze edukacyjnym. Od momentu powstania zdobył ponad 250 tys. subskrybentów i blisko 23 mln odsłon.

Agencja zapewni twórcy pełną opiekę managerską na wyłączność. Umowa obejmie m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami, audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili i pomoc w zakresie media relations. Dedykowanym opiekunem Rafała Masnego w GetHero będzie Michał Kubiak, Key Accounts Manager.

- Twórcy z tak ogromną wiedzą i doświadczeniem oczekują od swoich managerów przede wszystkim profesjonalizmu – dlatego tym bardziej cieszy mnie, że Rafał powierzył nam opiekę nad swoimi kanałami. Pierwsze projekty są już w fazie realizacji, kolejne widać na horyzoncie. Naszym najważniejszym zadaniem bez wątpienia będzie rozwijanie autorytetu i wizerunku eksperta, który przyniosła Rafałowi dekada działalności w sieci – mówi Michał Kubiak.

W ostatnich dniach Rafał Masny poinformował o starcie swojego nowego projektu. Mowa o aplikacji SkillUp, w której znajduje się ponad 100 opracowań książek o tematyce biznesowej oraz autorskie rozwiązania twórcy – np. funkcja „Ścieżek Rozwoju.”

Obecnie GetHero ma pod opieką ponad 160 talentów – to m.in. Rezigiusz, Marlena Sojka i Kuba Norek, a także kolektywy Ekipa i GenZie. Wkrótce mają zostać opublikowane informacje o nowych transferach.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764