logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Ryś i Mirosław Charkot dołączają do zespołu Grey group

  PR 03.12.2014, przeczytano 1700 razy

Rafał Ryś objął stanowisko Deputy Creative Director, zaś Mirosław Charkot będzie zarządzał działem BTL & Design w GREY group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-rys-i-miroslaw-charkot-dolaczaja-do-zespolu-grey-group-,23405,artykul.html

Rafał Ryś, jako Deputy Creative Director, wspomagał będzie dyrektora kreatywnego GREY group, Jakuba Korolczuka, w zarządzaniu procesami kreatywnymi 

we wszystkich spółkach grupy. Rafał Ryś pracował wcześniej w dziale kreacji agencji Isobar Poland. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach McCann Warsaw, Saatchi & Saatchi, Havas Worldwide i Change Integrated. Projekty pod jego nadzorem zdobyły wiele nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach 

(m.in.  Cannes Lions, Golden Drums, KTR, Cresta Awards, Cristal Awards, Epica Award, Eurobest). Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

 

 - Znam Rafała od lat. To jeden z najlepszych kreatywnych w Polsce. Praca z nim 

to sama przyjemność – komentuje Jakub Korolczuk, Executive Creative Director GREY group. 

Mirosław Charkot objął stanowisko Creative Head BTL & Design. Katarzyna Pomorska, która dotychczas pełniła tę funkcję, będzie odpowiadała za działania związane z shopper marketingiem. Mirosław Charkot pracuje w branży reklamowej od 17 lat. Przed dołączeniem do zespołu GREY group pełnił funkcję dyrektora kreatywnego agencji Ambasada Brand Communications. Pracował również 

w agencjach Testardo Bates, Testardo Redcell oraz Just. Jest absolwentem 

i wykładowcą Wydziału Grafiki Projektowej na Akademii Sztuk Pięknych w  Łodzi. 

 

- Witam ponownie Mirka w naszej rodzinie. Jestem przekonany, że jego wieloletnie doświadczenie przekujemy w zadowolenie naszych Klientów – mówi Rafał Baran, CEO GREY group.

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764