logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

  PR 12.04.2021, przeczytano 540 razy
ilustracja

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko Dyrektora Kreatywnego nie było obsadzone. Magdalena Marek i Mikołaj Pawlak, którzy przez ostanie 8 miesięcy sprawowali piecze nad działem kreacji, pozostaną w rolach Associate Creative Directors i będą wspierać Rysia w rozwoju agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rafal-rys-na-czele-kreacji-w-havas-creative-group,390992,artykul.html

- Dołączenie do zespołu Dyrektora Kreatywnego niewątpliwe wzmocni nasze wewnętrzne struktury. Zależy nam na tym, aby dostarczać najlepszą jakość, ale również sięgać po nagrody. Wierzę, że Rafał będzie bardzo dobrym wparciem dla utalentowanych osób jakie są w Havas – mówi Dorota Mazur CEO Havas Creative Group.

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako Senior Art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

- Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na powrót, ale tak naprawdę agencja HAVAS przeszła długą drogę i jest teraz zupełnie innym miejscem niż dekadę temu. Ja też, mam nadzieję, nabrałem trochę doświadczenia w tym czasie. Cieszę się bardzo, że dostałem szansę dołączenia do ekipy HAVAS i dam z siebie wszystko, żeby biznesy Klientów, a razem z nimi agencja, kwitły w tych niełatwych czasach. Chcę, byśmy razem robili rzeczy oryginalne i skuteczne – mówi Rafał Ryś.

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako Deputy Creative Director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak'n'Roll, Empik, Pepco i wiele innych. Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.

Źródło: Havas

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764